3 octombrie 2012

Absorbantele Love Moon cu anioni

Poate unele femei au auzit de aceste absorbante inaintea mea, insa eu abia in vara aceasta le-am descoperit. Cum? Pai am fost intrebata de una dintre colegele lui Bogdan ,intr-o seara, cand ne aflam pe o terasa in Alba, daca folosesc sau daca ma intereseaza sa cumpar. Mi-a explicat de ce sunt superioare celor de pe piata si cand am inteles, m-am hotarat sa le am imediat. Interesant de stiut este faptul ca, atunci cand ai o durere, cum ar fi cea de cap spre exemplu, desfaci unul din absorbante, scoti banda cu ioni si o asezi pe locul dureros. A zis ca functioneaza de minune! Eu una n-am incercat, dar cand ma va lua durerea, sigur asa voi proceda.

Mi-am achizitionat pachetul verde (absorbante zilnice tratament) si pe cel albastru (absorbante menstruale de zi), cele mov fiind absorbante de noapte. Pentru mine cele albastre sunt la fel de eficiente ca si cele mov, absorb mai mult lichid decat cele obisnuite de noapte pe care le gasesc in comert (dm)

 images

Desi sunt putin mai scumpe, eu zic ca-si merita pretul avand in vedere durata de utilizare a  unui absorbant de pana la 8 ore, fara sa te patezi, fara umezeala si fara pic de miros. De ce sunt totusi asa speciale?

1.Au functii antibacteriale si deodorizante prin procese pur fizice.

2. Pastreaza un mediu uscat, aerisit, confortabil

3. Folosesc agenti de absorbtie eficienti si super puternici pentru a face fata cerintelor fizice.

4.Sunt compatibile cu standardele nationale de igiena si prevenire a infectiei.

Mai multe detalii despre produse AICI, dar si despre pretul acestora AICI

Niciun comentariu: