15 iunie 2012

Salata "conchiglie rigate" cu rosii "quattro stagioni"

 

 Cea mai buna salata cu paste pe care am mancat-o vreodata...Merge mancata calda, dar si rece. Salata aceasta contine ingredientele care imi plac cel mai mult, iar dressingul este nemaipomenit de gustos si cremos. Imbinarea aromelor au facut ca salata de fata sa fie preferata mea...Seamana cu o pizza, mai mult decat perfecta! ;)

IMG_5468

Salata

  • 16 buc rosii "quattro stagioni", cate 4 buc din fiecare soi (se gasesc la Real), taiate pe jumatate
  • 1 rosie medie "inima de bou', bine coapta (zemoasa)
  • 100 g tofu cu chimen, taiat cubulete,
  • frunze de busuioc,
  • o mana de masline mici,negre (bio),
  • 250 g paste Barilla(fierte al dente) in forma de scoici

 

Dressing

  • 1 lingura PESTO cu fistic
  • 1 lingura ulei de masline
  • 1 l-ta oregano
  • 1 l-ta cimbru uscat
  • 1 l-ta fulgi de chili
  • 1 lingura zeama de lamaie

 

IMG_5467 IMG_5453

Se mixeaza ingredientele si sosul obtinut se toarna peste salata. Se amesteca usor si se serveste cu pofta!

Rosiile se combina foarte bine cu pastele, dar si cu tofu. Alexia s-a declarat foarte multumita pentru portia zdravana pe care a primit-o. Eu aveam usor inima indoita ca n-are sa-i placa din cauza chimenului, dar m-am inselat!

IMG_5473

Niciun comentariu: