12 iunie 2012

Meniul unei zile (2)

 

 Dimineata, bineinteles, incepe cu portia de fructe...Ai din ce alege, slava Domnului! Doar de asta imi place mie vara...

Banana este fructul nelipsit din casa. Mi se pare cea mai grozava optiune cand nu ti-este foame, dar trebuie sa mananci! Adica aluneca pe gat fara sa o mesteci prea tare, e si dulce...si sanatoasa! Daca o am in geanta, e perfect!

IMG_3167-001

Dar un bol cu cirese proaspete... hm, e ideal, dar numai varaaa! Imi plac ciresele, dar soiul carnos si dulce, indiferent daca sunt galbene sau rosii. E bine sa profiti cat de mult de fructele acestea, atat de sanatoase...ar fi buna chiar o cura de cirese in scurtul lor sezon

IMG_5395

 

Un mango praspat, bine copt...sau un nectar cu mango! Ah, cat uram sa curat fructul asta pana sa gasesc minunea asta de ustensila...e fantastica, nu stiu de ce n-am gasit-o mai repede. Pierdeam atata pulpa din cauza samburelui care, parca, era cat fructul...

noi, noi, noi6  

Ananas proaspat...il ador pentru ca e aromat si zemos. Merge un smoothie sau chiar si asa, rondele, cum il scoate alta ustensila desteapta

 

IMG_5119-001

Lapte vegetal (migdale)cu nuci, banana, scortisoara (nelipsita), susan, carob...

IMG_4731-001

Sau iaurt de soia cu pere, bun tare!prospaturi1

Paste al dente cu nuci, miere si cateva frunzulite de menta...Nu-mi plac de multa vreme, ci de anul acesta

IMG_4500-001

Sau asa, cu fulgi de migdale si nuci

IMG_4507-001 

Asta-i un smoothie tare bun. E facut din zmeura, mango, capsuni si kiwi...uawww, ce bunatate!

noi, noi, noi3

 Masa de pranz...Da startul salata de avocado

 

prospaturi

Cartofi feliati cu ceapa rosie, fulgi de ceapa si usturoi, copti in cuptor...deliciosi!

prospaturi5

Ori...cartofi noi, cat nucile de mici, in ulei de masline, chili si cimbru (copti)

IMG_5435

Mie imi place mazarea de cand ma stiu. N-o refuz niciodata, iar mancarurile care contin mazare, le iubesc!

IMG_5206

Nici spanacul nu e de lepadat, doar daca este matur...Asta pentru ca am auzit cat este de periculos acidul oxalic ce se gaseste mai mult in spanacul tanar, cu frunze mici

Deci, piureul de spanac cu usturoi e perfect

IMG_4462

Mmm...icre de fasole, daa, imi plac!

prospaturi6

Sau o farfurie  cu legume crude, vinete cu pasta de susan si hummus la CINA

IMG_4450-002

Baghetele cu seminte,rosii cu usturoi, cepa rosie dulce si ulei de masline  sunt perfecte la o masa. Curios e faptul ca-mi plac foarte mult, asa simple fara prea mult topping. Deocamdata le mananc, insa trebuie sa renunt la paine dospita

prospaturi4 prospaturi3

Salata perfecta (pentru ca e satioasa) la masa de seara, cea din avocado, masline, rosii, fulgi de chili si tofu

IMG_5056-001

Si un desert usor, daca ti-este cald...sorbet de zmeura/capsune! e, fara indoiala, cel mai racoritor si usor desert

noi, noi, noi1

NECTARUL DE PORTOCALE, MORCOVI SI MERE incheie ziua. Ei, asa da!

 

IMG_4972-001

2 comentarii:

Fluturaş spunea...

super,super, super!

Kta spunea...

Cris, ce surpriza ! mersi mult :)