30 mai 2012

Meniul unei zile (1)

 

Dimineata incepe cu o farfurie de fructe( kiwi sau capsune), pentru energie si vitamina C...Este cel mai potrivit moment din zi pentru a manca fructe. Se asimileaza bine vitaminele si se digera foarte repede.

1.    IMG_4481IMG_4763  

sau

Un pahar cu lapte e binevenit...Mai ales daca e si aromat, cum e cel din orez, migdale, soia etc. Musli Sanovita, 1 banana taiata rondele, 2 fructe de kiwi(obligatoriu), un pumn de coacaze negre, seminte de susan si 1 lingurita de scortisoara(scortisoara are rolul de a tine glicemia in limite normale pe intreaga zi), toate acestea intr-un bol cu lapte vegetal, formeaza cel mai satios si delicios mic dejun.

 

2. IMG_5239 IMG_5189

sau

Un fresh din morcov, portocala, mar si cartof este, de asemenea, foarte potrivit

 

IMG_4882

 

La pranz, hmm...Ceva bun la cuptor? Ciuperci Champignon umplute cu tofu afumat  fulgi de ceapa si chives...Umplutura mai are masline asortate organice, excelente! Merg foarte bine la reteta asta, mai ales daca nu uitam de oregano si fulgi de chili

IMG_4896

si

o ciorbita de loboda (preparata termic)

2.IMG_4480-001 prospaturi3

sau

mancare de mazare si morcovi / gulas de soia cuburi si cartofi

3.IMG_4197-001 IMG_4755

 

  Cina de obicei este raw si consta de cele mai multe ori in salata sau supa, asta daca n-a existat la masa de pranz

 

Foarte usoara, dar satioasa! O supa raw de avocado, delicioasa!Nici supa de castraveti nu trebuie ratata...

1.IMG_5064-001IMG_5225

sau

salata asortata de vara

IMG_5146

 

Cam asa arata la mine un meniu complet. Sunt zile cand prepar si desert, dar asta se intampla cand am timp, bineinteles.

Deocamdata mananc si mancare gatita, cum spun eu, adica preparata termic! Dar nu asta ma nemultumeste pe mine, ci faptul ca, inca, mananc paine dospita cu drojdie, nesanatoasa si acida pentru organism.

Niciun comentariu: