24 mai 2012

Inghetata de zmeura

In sfarsit, dupa mai bine de 1 an, am scos si eu masina de inghetata de la "naftalina"! Cu ocazia asta, o sa am tot timpul inghetata proaspata de fructe.

Am vazut cum functioneaza mititica si mi se pare "floare la ureche", este exact pentru cei care vor un desert imediat, pe loc! Trebuie sa ai tot timpul bolul masinii in congelator sau macar pentru cel putin 8 ore. Adaugi ce ingrediente vrei si in 10-15 minute este gata inghetata preferata.

IMG_5083

 Am facut de zmeura, ca doar am avut cateva kilograme la congelator!

Cu 300 g lapte praf de soia, 350-400 g zmeura, sirop de agave (cca150 ml), 1 l-ta extract de vanilie si 150 ml lapte proaspat de migdale...a iesit minunatia asta! Ce rapid!

Ingredientele se mixeaza cu mixerul manual si abia apoi se toarna in bolul masinii de inghetata. Pentru o reusita sigura, ingredientele trebuie sa fie reci, reci!

IMG_5015IMG_5011

Niste coacaze negre, ca sunt bogate in resveratrol( cel mai puternic antioxidant)...et voila!

IMG_5086

Inghetata se poate face si fara masina, doar amestecand ingredientele si punand-o intr-o cutie cu capac, la congelator.Singurul dezavantaj este ca astepti cateva ore bune pana ingheata.

Niciun comentariu: