7 mai 2012

Drob vegetarian

Drobul acesta a fost tare laudat de Bogdan, de mama, dar mai ales de sora'mea...Nici eu nu  credeam ca o sa imi placa! Dar s-a mancat cu rosii si ardei, eu chiar si cu tofu. Delicios! Oana zicea ca, parca mananci chiftelute din carne. Ca sa fiu sincera, nu credeam ca o sa manance tot ce i-am pus pe farfurie, dar m-am inselat. Asta inseamna ca va fi preparat si cu alte ocazii.
IMG_4880
100 g granule soia (Inedit) tinute 15 minute in apa fiarta, 100 g fulgi de ovaz (Sanovita), 1/2 cana nuci macinate, 1 1/2 cana lapte de soia, 1 lingura seminte floarea soarelui si dovleac (crude) 1/2 cana gris (agent legare), 2 cepe mari (rosie), 5 catei usturoi dati pe razatoarea mica, 2 linguri ulei de masline, maghiran, patrunjel si marar proaspat, sare si piper dupa gust
Preparare: se caleste ceapa tocata marunt in putin ulei de masline si apa, apoi se adauga pe rand celelalte ingrediente amestecandu-se bine.
Se pune compozitia intr-o tava unsa cu putin ulei si se introduce in cuptor, (preincalzit)  la 180 grade pentru 60 de minute...Eu am folosit o forma de chec antiaderenta si n-a mai fost cazul sa ung nimic...

IMG_4875
Se serveste cu sosul pe care il preferati, insa eu am servit cu rosii bulgaresti gustoase, ardei gras si tofu. Nemaipomenit de gustos !
IMG_4879
sursa: Cartea de bucate a Centrului Lifestyle Herghelia

Un comentariu:

Fluturas spunea...

Hm ... ce bunatate!