7 mai 2012

Ce produse cumpar (1)

Aprovizionarea!... pentru ca unele produse erau pe sfarsite, dar bineinteles ca am luat si altele noi.. Altfel nu se poate!

De data asta mi-am facut prietene pe SugarSpice.ro, mai exact pe d-na Carmen care a fost o draguta pana la capat...M-a asteptat ca sa-mi dea produsele personal...Foarte simpatica tipa!

Dar primele produse si aparatul de facut iaurt le-am cumparat de-aici, de pe Vegan Life

IMG_4842

Asadar, mi-am luat o alta cutie de lecitina din soia (pt. creme, sosuri, inghetate, chiar de pus in mancare) un borcanel cu pudra de vanilie (pe care il ador), gem de migdale pentru shake si creme, rosii uscate la soare in ulei de masline.Eu le consider o delicatesa, mai ales cand le adaug la paste sau pateuri...

(Lecitina de soia trebuie pastrata la frigider dupa deschiderea cutiei, altfel nu rezista mult...Spun pentru ca am patit-o!)

Am luat in premiera si borcanelul cu faina de roscove (multumesc Ina) pentru ca este un foarte bun agent de ingrosat supele, cremele, sosurile,etc.

IMG_4844

De margarina Rapunzel ce sa spun? imi este foarte utila la creme si ciocolata si am cumparat-o de aici:  Rapunzel.ro

"Margarina Prima din floarea soarelui si "Margarina Prima cu Omega 3 si ulei de in " este obţinută fără grăsimi călite sau modificate chimic. Prin manipularea menajantă a materilor prime poate fi exclusă apariţia acizilor graşi". Nu se preteaza pentru prajit...dar cine prajeste? E recomandata pentru copt. Eu o folosesc doar la rece!

 

IMG_4854

      Fulgii de soia ii folosesc la pateuri si sosuri...Sunt excelenti!

Laptele de soia este un produs de care nu ma pot lipsi...E ideal la inghetate, creme, budinci, ciocolata, shake,etc. De cand l-am descoperit, mi-a usurat viata :) L-am cumparat in mai multe variante, dar aceasta este cea mai convenabila

 

IMG_4852

Acestea sunt niste pliculete cu fermenti lactici pentru prepararea iaurtului din lapte vegetal, dar si animal. Eu l-am folosit la prepararea iaurtului din soia si mi-a iesit extraordinar.

IMG_4853

Cei de la Rapunzel mi-au trimis cadou niste creme din ciocolata...Foarte draguti, am apreciat gestul... Stiu, data viitoare sa cumpar tot de la ei ;)

Iaurtiera isi face banii, desi am fost sceptica la inceput. Dar functioneaza perfect!Intr-o postare viitoare voi da cateva detalii despre iaurtul pregatit in ea.

IMG_4855

Acestea sunt cele 7 borcanele din sticla in care va iesi iaurtul...Toate inseamna 1200 ml, deci 1 litru de lapte pentru facut iaurt = 1 plic ferment lactic

IMG_4858

Si ultima carte cumparata zilele acestea se numeste Bucataria bazata pe cruditati si alimente vii. Este o carte foarte utila...am studiat-o bine de tot! Pe langa faptul ca are niste retete foarte faine, cu ingrediente accesibile si pe piata romaneasca, acestea sunt reprezentate si de fotografii color ca sa te convinga de rezultate. Deci, clar merita s-o ai!

IMG_4851

Si de la Sugar Spice mi-am cumparat aceste mirodenii extraordinare ( pasta de vanilie, extract de vanilie, pastai de vanilie si niste hartiute forme de briose adorabile)

IMG_4868

 

Cam atat, deocamdata!

Niciun comentariu: