23 mai 2012

Cartofi noi, copti la cuptor. Mmm...

Cartofii acestia se fac atat de usor, si pe cat de usor se fac...pe atat de buni sunt!

Cand m-am dus la piata, i-am ales pe cei mai mici posibil...majoritatea tarabelor aveau cartofi noi, dar pe mine ma interesa sa fie micuti, ca nucile! Nu-mi place sa-i tai, ci sa-i las intregi...Sa se abureasca si apoi sa se rumeneasca.

IMG_5127

Am cumparat doua kilograme pentru ca aveam musafiri invitati la masa...

* I-am spalat bine sub jet puternic de apa rece, i-am scurs si i-am pus intr-un bol mare. I-am pudrat cu sare himalayana, fulgi de chili, oregano, cimbru si le-am facut un masaj cu ulei de masline.

* In tava cuptorului ( pt ca totusi erau 2 kg) am rastornat bolul cu cartofi si condimente. Am acoperit tava cu folie de aluminiu si i-am bagat la 190 de grade pentru 90 de minute.

* Am scos tava dupa cele 90 de minute...erau bine facuti, asa in abur. Am indepartat folia ( mare atentie ca aburul din interior e criminal) si i-am introdus din nou la cuptor pe ventilatie (radiator superior si inferior) pentru un bronz frumos.

IMG_5122

Eu nu cred ca exista alti cartofi mai buni...

IMG_5125-001

I-am servit cu branza de migdale, tofu afumat si salata asortata de vara. Merg si cu un sos light de usturoi. Merg chiar simpli!

Niciun comentariu: