10 aprilie 2012

Pizza din lipie

Pizza asta e fffff bunaaa!!!

IMG_4447

Se face rapid...totul e sa ai lipii cu graham, un sos de rosii, mozzarella, rosii cherry, oregano si frunze de busuioc proaspete. Eu am imbunatatit-o si cu frunze proaspete de nasturel.

Ideea e sa iasa crocante, iar pentru asta trebuie incalzit cuptorul la 200 grade si formele sa stea cateva minute in cuptor, ca sa fie incinse bine.

Dupa ce lipiile sunt garnisite se pun rapid pe tavile de pizza si se lasa la cuptor cam 12-15 minute. Ies un deliciu, subtiri, crocante si aromate...

IMG_4445

Pentru pretentiosi ( nu spun care, dar se stiu ei) am facut 2 pizza si cu blat special  peste care am adaugat suc de rosii, mozzarella din abundenta, parmezan proaspat ras, frunze de busuioc si ceapa verde.

Nu spun ca a fost rea, ba deloc! insa mie imi place varianta cu lipie...

IMG_4322

Mirosea...muream de pofta, nu alta!

IMG_4325

Si pentru ca vreau sa termin cu retetele din proteine animale, adica sa le postez pe cele uitate prin calculator... m-am gandit sa mai adaug si reteta de chec rustic cu mere. Deci, va urma si aceasta cat de curand.

Vor urma numai retete strict vegetariene ( vegane), crude sau gatite. Inca n-am facut un pas atat de mare, incat sa trec direct la raw. Dar, inceputul e mai greu.. si cum spuneam, macar cateva luni din an sa fie strict vegane.

Ei bine, am mai incercat eu sa-mi schimb dieta, dar nu eram ferm convinsa ca va fi pentru tot restul vietii. Acum, dupa ce am recitit  si am inteles mai bine"STUDIUL CHINA" , " CUM SA TRAIM 150 DE ANI "si "SA TRAIM SANATOS FARA TOXINE"...sunt mai hotarata ca niciodata!

Am sa postez ideile, sfaturile, retetele...dar si parerile personale legate de acest stil de viata. Pot sa spun ca, de mai bine de o saptamana, ma descurc de minune cu vegetale (fructe, legume, cereale, seminte si cu preparate din acestea). Mi-este usor pentru ca e sezonul verziturilor si pietele sunt pline de bunatati...Eu zic ca am ales cel mai bun moment...

4 comentarii:

Marilena spunea...

arata foarte bine amandoua.mi-ai facut o pofta de pizza....

Kta spunea...

Multumesc, Marilena! eu zic sa te apuci de treaba :P

karla spunea...

Imi plac ambele variante. Am sa incerc cea cu lipie in curand. In rest mult succes cu noua dieta!

Kta spunea...

Multumesc, Karla! pup