29 februarie 2012

Martisoare (homemade)

Pentru targul de martisoare care va avea loc maine, la scoala...Tin pumnii micuto, sa ai vanzareee! :)

IMG_4180

Materiale folosite: cartonase de la alte martisoare vechi, hartie (colorata) glasata autocolanta ( asta ne-a usurat foarte mult munca), lipici solid, lipici lichid(aracet), capsator, floricele de la clame sau elastice de par,hartie lucioasa pentru ambalat cadouri, margele, margeluse, snurulete ( 4 bucati la 1 leu),carioci cu sclipici si... ceva imaginatie

IMG_4183

Pas cu pas...Se imbraca cartonasele cu hartie glasata si apoi se aplica floricele din panza sau hartie. Alexia a avut multe elastice de par care s-au uzat, asa ca a avut ce taia

Se lipesc cu aracet, nu cu lipici...in mijloc aruncam cate o margica mica pe care o prindem bine tot cu aracet

IMG_4188

IMG_4184

IMG_4185

Frunzele le facem din hartie glasata autocolanta...

IMG_4186

 

IMG_4187

Am avut si fluturi colorati...Pe astia i-am gasit mai demult in Auchan. Acum doar i-am lipit si le-am facut bulinute aurii cu cariocile speciale

IMG_4182

Et voila! cam asa au iesit...

IMG_4190

Abia astept sa-mi spui cati banuti a strans clasa voastra! Sunt curioasa daca treceti pragul de la Craciun, cand ati vandut braduti si felicitari  ;)

Niciun comentariu: