28 octombrie 2011

Sparanghel la cuptor

Mie imi place tare mult sparanghelul, mai ales preparat astfel!

Angi, pentru tine este postata aceasta reteta si abia astept parerea dupa ce o vei incerca!

IMG_2832

1 legatura de sparanghel proaspat, 5 catei de usturoi zdrobiti cu lama cutitului...si taiati feliute(ti-am spus pe Skype...ce si cum), ulei de masline, piper proaspat rasnit , sare de mare si parmezan ras deasupra

Se spala bine sparanghelul, se rupe partea lemnoasa ( acolo unde cedeaza la indoire) si se lasa la scurs...apoi se aseaza intr-o tava, cu folie de aluminiu...nu e toxica daca o folosim rar! toxic sau nesanatos e doar ce folosim frecvent...

IMG_2822

Stropim cu ulei de masline, aruncam usturoiul, piperul, putina sare de mare...si parmezanul ras deasupra...

IMG_2825

IMG_2828

Acoperim cu folie deasupra astfel incat sa formam un portofel

IMG_2830

Introducem tava la cuptorul preincalzit ( 180 grade/ treapta 4 gaz) pentru 10-12 minute...nu mai mult timp, pentru ca altfel nu va mai fi crocant, ci va fi doar o leguma vestejita

IMG_2834

 

Se serveste ca atare sau ca si  garnitura... langa un pastrav si o lingura de orez basmati, :))) asa cum am servit eu...

Daca va place sosul olandez...puneti-l deasupra in momentul servirii, insa mi se pare un sos greu si plin de grasimi!

Inca o data: yamiii, yamiii!!!

Niciun comentariu: