6 septembrie 2011

Limonada perfecta

 

Limonada asta este perfecta, da perfecta! Cred ca am facut in vara asta zecide litri ...Si in seara asta am mai pus de inca 4 litri, Alexuta bea continuu. E foarte aromata, eee... sublima!

IMG_1784

 

Oala din IKEA, cea de 5 litri, gradata...6 lamai de zeama, 3 se taie bucati...3 se storc cu chestia aia de lemn, speciala pentru suc, e cea mai buna scula ( asta ca o paranteza). Buun...se pun in oala, se adauga miere de menta dupa gust, 3-4 bete de scortisoara, anason stelat 4-5 stelute...merg si fructele de anason, se gasesc in plafare. Se adauga apa plata, se amesteca bine ca sa se dizolve mierea...apoi se adauga apa pana la 4 litri. Se acopera cu capac si se baga la frigider pana a doua zi cand....cand se serveste cu sete si pofta mare.

IMG_2433

Rece, de la frigider... m-a scos din canicula de fiecare data!

IMG_1782

5 comentarii:

Brindusa spunea...

Sa-ti spun ca in timp ce citeam reteta mi s-a umplut gura de saliva? Foarte buna reteta ta. Si racoritoare, mai ales ca vine vara acum in septembrie :)
Si mie imi place muuult scula aia din lemn de stors lamaile.

Catalina spunea...

Pai te cred CLAR! Fiica mea e mare fan, aseara am refacut-o...azi a inceput sa bea.Are o aroma tare interesanta, e cea mai buna limonada pe care am baut-o pana in prezent, sincer,sincer!
Deci, nu mai scap, trebuie sa fac mereu.

Scula aia...e mai tare ca orice storcator, asa-i?

Mersi de toate,numai bine!

Samson spunea...

arata foarte bine si e si foarte sanatoasa:)

Samson spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Catalina spunea...

Ai dreptate si iti multumesc!