6 iulie 2011

Prima petrecere

Prima petrecere in casa noua...

Din pacate n-au putut veni toti invitatii, dar asta nu inseamna ca nu ne-am simtit grozav. Ei da, cine a lipsit acum a mai fost la noi, insa cei prezenti se aflau pentru prima data. Ma refer la vecinii din celalalt imobil, la matusa Lelia, la Anduta, etc.

Trebuie sa recunosc ca luna Iunie a fost luna musafirilor... m-au vizitat si foste colege...ai mei au fost prezenti in fiecare weekend...ce va sa zica distanta asta! La Campina, daca stau sa ma gandesc, n-am fost vizitata in 3 ani cat am fost in ultimele 2 luni aici, in Bucuresti.

 

Copiii:Tudor, Sara si Alexia

IMG_1437 IMG_1322 IMG_1453

Incomparabil, mi-e mult mai bine acasa!

...facut diverse bucate, dar la capitolul desert m-am rezumat doar la o prajitura. Am bucatarit continuu...si inainte de petrecere, dar si dupa! Trei zile de pregatiri, trei zile de musafiri! Imi place dom'le! Am inteles ca peste doua saptamani voi avea din nou oaspeti, iar la intoarcerea noastra din vacanta imi vin si cei de peste hotare!

Dar sa revin la orele mele de laborator...vorba lui Bogdi:"mai bine mergi la Paprika... sigurrr ti-ai deschide si tu un restaurant!"

 

"Papa foarte bun, Bogdi!" :))

IMG_1434

Pachetelele mele de primavara au fost un real succes. La fel bruschetele de vinete, dovleceii cu maioneza...pastravii, taiteii  cu legume in sos picant, clatitele cu cocos, mancarea de rosii cu ardei copti si branza rasa ( reteta apartine unei prietene, aromana), sosul de rodie cu smantana...cred ca trebuie sa ma opresc, nu cred ca am fotografiat toata mancarea. Cert e ca am batut recordul de data asta!

( retetele le voi posta curand)

 

Danutza, draga de ea...savurand prajitura

IMG_1446 IMG_1427 IMG_1428 IMG_1497 IMG_1502 IMG_1515

 

Sis' si cumnatelul Alex

IMG_1517

Au lipsit ceilalti  doi porumbei, Razvan si Lizzie, care si-au amanat vizita in tara pentru luna septembrie...

 

 

 

 

Duminica i-am pupat pe toti, am plecat la opereta cu Anduta...aveam invitatie la Rebecca

IMG_1462

Niciun comentariu: