23 iulie 2011

Prajitura alb-negru

 

Habar n-aveau musafirii mei ca aceasta este o prajitura dietetica, cu fructoza in loc de zahar sau cu faina integrala (premix pentru patiserie)...si bineinteles ciocolata alba dietetica amestecata cu ciocolata neagra 70% cacao. Abia la sfarsit, dupa ce au savurat prajitura, le-am spus ce continea...si mai ales ca n-avea pic de zahar. Clar ca nu si-au dat seama!

IMG_1464

Fetele au fost cele care s-au bucurat cel mai mult de prajitura, ca...deh, mai toate tin la silueta si se feresc de zahar. Astfel am putut da yama la tava fara sa ne mustre constiinta.

Reteta apartine tot d-nei dr.Gabriela Man si se afla AICI

Pare complicat de preparat, dar nu este! Este doar multa... palavrageala!

Doua modificari am facut. La siropul pentru insiropat blatul n-am mai folosit fructoza, ci sirop de agave...atat cat am considerat eu ca este necesar.Iar in crema alba am adaugat gem de caise facut in casa. 

Prajitura crestea frumos in cuptorul preincalzit, la 180 grade! Aveam emotii, nu credeam, din nou, ca faina asta poate realiza asemenea aluaturi ( blaturi).

IMG_1399

Am folosit exact aceeasi masura la tava, 32 cm x 22 cm, asta pentru ca s-a nimerit sa am!

 

Am mai facut cativa stropi de cicolata alba deasupra, peste glazura si am aruncat multi fulgi de migdale...La frigider a stat cam 3 ceasuri pana am taiat-o.

Foarte, foarte fina si deosebit de delicioasa!

IMG_1401

3 comentarii:

Iasi spunea...

Buna
Numele meu este Iacob Constantin si va scriu pentru ca as dori sa facem un schimb de linkuri - 3 way link exchange - in sensul ca eu voi pune linkul dumneavoastra pe http://iasi-anunturi.blogspot.com/ iar dumneavoastra imi adaugati un link catre http://iasi365.com cu titlul Iasi (fara diacritice).
Astept raspuns de la dumneavoastra indiferent daca acesta este negativ sau pozitiv. Daca doriti sa facem schimbul doresc sa-mi spuneti titlul linkului dumneavoastra.
Va doresc o zi buna si tot ce va doriti.

uMarian spunea...

Buna ziua,

As dorii sa stiu daca sunteti interesat de un schimb de link/post.

Indiferent de raspuns astept email la office@online-anunturi.com .

( In cazul in care sunteti de acord va rog sa treceti link-ul: http://www.online-anunturi.com cu numele Anunturi

O zi buna.

uMarian spunea...

Buna ziua,

As dorii sa stiu daca sunteti interesat de un schimb de link/post.

Indiferent de raspuns astept email la office@online-anunturi.com .

( In cazul in care sunteti de acord va rog sa treceti link-ul: http://www.online-anunturi.com cu numele Anunturi

O zi buna.