11 iulie 2011

Bruschete din vinete

Un aperitiv care a fost destul de apreciat de catre musafirii mei...si astfel am scapat de obisnuitii cartofi la cuptor cu curry, garnitura ce devenise nelipsita de la majoritatea ospaturilor.

IMG_1425

Pentru 2 tavi: 2 vinete , 2 rosii, 200 g mozzarella, busuioc proaspat ( din ghiveci, e Realul plin), sare de mare, oregano, cimbru, piper alb ( e mai aromat), ulei masline, parmezan ras

Ar fi trebuit sa asez feliile de vinete pe grill, dar mi-a fost asa de lene...incat am sarit partea asta. Le-am asezat pe hartie de copt, le-am stropit cu ulei si am adaugat compozitia ( foto) cu rosii tocate, mozzarella zdrobita cu furculita, frunze de busuioc rupte cu mana si condimentele mentionate   Deasupra...ras rapid putin parmezan si direct la cuptor ( 200 grade) pentru 20 de minute.

 

IMG_1419

 

IMG_1422

Cand le-am scos din cuptor pe primele ( prima tava) salivam ca Labus la os...am  mai razuit niste parmezan pentru decor...si am trantit intre felii un mot cu frunzulite de busuioc.

Sunt delicioase, caldute ! Nu au acelasi gust cele lasate pentru ziua urmatoare...deci, yamaaa imediat dupa coacere!

Niciun comentariu: