21 iulie 2011

Brioşe à la Mazilique

 

Din categoria dulciurilor care nu ingrasa...o reteta rapida, delicioasa si consistenta datorita fainii "Slabesti mancand"

Se pot folosi orice tip de fructe... eu am avut niste cirese foarte dulci...si pentru ca am avut destul de multe...ca sa nu se strice, le-am folosit la aceste briose impreuna cu bucati mici de ciocolata neagra, minim 70% cacao.

IMG_1522

Totul se adauga, se amesteca si se pune in forme la cuptor. Interesanta este partea cu vinul alb...care are rol de a le face pufoase si de a le conserva mai multe zile, daca mai ramane ceva, bineinteles !

IMG_1524

 

IMG_1526 

IMG_1536

 

IMG_1542

Pentru ca nu am umplut  formele din silicon( 12 buc) mi-a mai ramas compozitie si au mai iesit inca 6 briose mai marisoare. Acestea din urma le-am copt in forme din hartie.

IMG_1547

Recunosc ca am fost sceptica la inceput in privinta gustului...sau a fragezimii aluatului, insa m-am convins in momentul in care am gustat-o pe prima!

Exceptionale, intr'adevar, d-na doctor !

IMG_1548

RETETA apartine Cristinei Mazilu, preluată şi adaptată din revista "Good Food"de către Carmen Deaconeasa

 

IMG_1550

Niciun comentariu: