9 iunie 2011

Vremea schimbarilor

Ce perioada grozava...imi fac planuri de vacanta, o alta... ca dintr-una doar m-am intors! Am fost la Cluj...luni seara am revenit in Campina. Bogdi si-a revazut colegii de liceu...pe unii dintre ei, ca nu s-au prezentat toti.Dar in orice caz, mai multi decat se astepta.

20 de ani de la terminarea liceului...pfff, o viata de om, asa mi se pare! Intalnirea a fost vineri, 2 iunie...la Racovita! Se umfla atata in pene ca arata cel mai bine dintre toti..." Cata, buhaiti saracii, grasi, mie mi-au spus ca arat mai bine ca in liceu!" Majoritatea medici,plecati din tara ,stabiliti in America,altii in Franta...destepti rau clujenii astia!

IMG_1016 IMG_1017 IMG_1007 IMG_1005 IMG_1019                      IMG_1025

Cursul festiv, banchetul tinandu-se la Belvedere

IMG_1026

Adevarul e ca si socrul meu parca se hraneste cu conservant...am observat ca toti din familie sunt longevivi! Si nu sunt vegetarieni, nu se feresc de zahar...iar porcul, cea mai buna leguma!

IMG_1129

IMG_1126

 

IMG_1091 

Am plecat la Cheile Turzii pentru ca eu nu fusesem niciodata, iar caldura din oras te gonea la racoare. Dupa aceea am vrut neaparat sa vad SalinaTurda. Eram curioasa ce-au facut urmasii lui Ratiu acolo, ca prea s-a laudat pe la tv atunci cand a fost deschisa. Da, ce sa zic? Frumos, merita vazuta...e deosebita de restul, ma refer la Slanic Prahova sau Praid.

 

IMG_1117

 

IMG_1121 

alpinisti...

IMG_1111

 

IMG_1093

IMG_1107 

Salina Turda

IMG_1137

IMG_1146

IMG_1165

Noroc cu bluza mea de trening pe care am avut-o in masina, ca Alexia inghetase de tot...foarte frig a fost in salina.

IMG_1167

IMG_1173

Nu m-am plimbat cu barca...mi s-a parut atat de sinistru jos acolo...la etajele superioare era insa mai luminat. Roata...in care nu merita sa te urci, merge ca melcul...si nici nu ai avea alta panorama fata de cea din liftul de sticla

IMG_1161

IMG_1139

Inainte de asta, adica de a pleca spre Cluj, am stat cateva zile in Bucuresti...mai aveam cateva treburi de rezolvat. Ne-am dus din nou in IOR si mi-a placut mult de tot, mai mult ca in iarna. Cineva care se afla in urma noastra, in timp ce admiram lacul...zicea ca e cel mai frumos parc din Bucuresti, ca...cutarica ( vizitator francez) a spus ca avem cele mai frumoase parcuri...si IOR-ul i-ar fi placut mai tare ca Cismigiul.

IMG_0933

 

IMG_0940

 

IMG_0932 

IMG_0977

IMG_0953

A fost mult pana si-a desfacut un singur paun coada...ca apoi s-au luat toti la intrecere, care e mai frumos. M-a amuzat prezentarea...se intorceau cand in dreapta, cand in stanga...in fata spectatorilor. Cand urma altul la laudat...scotea un sunet puternic si asa ne dadeam seama care urma sa  paseasca tantos pe gazonul verde

IMG_0957 

IMG_0963

IMG_0960

IMG_0978

IMG_0984

 

IMG_0987

IMG_0997

IMG_1000

La Cluj n-am observat prea multe schimbari...statuia lui Matei Corvin a fost in schimb terminata...Tot in P-ta Unirii, seara, rulau filme gratis...dar si la noi in Manastur...asta pentru ca am prins exact perioada festivalului de film. Am fost la o terasa noua...pentru noi, ca ea s-o fi deschis mai demult! Se numeste Marty, este pe Babes...si are o mancare buna de tot, sucuri bio, shake-uri din fructe cu iaurt....chiar m-am bucurat de aceasta descoperire :)    multumim lui Voicu! Una peste alta, a fost grozav, ne-am simtit minunat! De data asta  am lasat  Maimuta Plangatoare pentru data viitoare, ca am ales sa stam in aer liber, la Chios! Alexia nu ne-a lasat pana nu ne-am plimbat cu lebada...Distractiv totusi pentru ca ne-am amuzat teribil de niste tineri casatoriti, adica de niste batrani casatoriti care mi s-au parut penibili de-a dreptul. Arata caraghios o mamaie in rochie de mireasa... dar nu vreau sa povestesc aici despre treaba asta. Eee, sa fie fericiti la urma urmei!

Pensionari facand miscare....amuzant totusi!

IMG_1035

IMG_1039

IMG_1032

Drumul pana la Cluj...un calvar! La Tg. Mures...am prins in fata noastra ( ca un facut) numai soferi cu semnul pentru incepatori...mureai incet! Unde mai pui, ca circulau numai pe banda a doua...de parca vroiau sa te enerveze intentionat. Greseala mea a fost ca am vrut prin oras, trebuia sa scurtam prin Acatari...dar, deh, mi-a trebuit sa revad orasul! Partea cea mai mistooo, am scapat de Turda si Campia Turzii, cea mai horror zona pentru noi privind traficul. Autostrada Transilvania ne-a salvat de la turbare, si e meseriasa! Pacat ca se intinde doar pe 53 de km...macar de incepea la Mures. Oricum, am iesit la Gilau...si a fost bine ca am ajuns repede in Manastur, am scapat si de Feleac, un alt stres.

IMG_1052

La intoarcere am ajuns mai repede la destinatie, chiar daca am oprit sa mancam ceva pe drum. Am plecat pe racoare si n-am mai fost asa de molesiti. Mentionez ca nu suport aerul conditionat,iar loganul  n-are clima!

Acum, ma bucur de timp liber, Am luat o pauza cu serviciul...de cand imi doream! Ma bucur de Alexia cat pot de mult, ca in ultimii 3 ani  nu prea am avut timp de ea...programul jobului meu era neomenesc.

Mai nou, ma bucur si de capsunele de pe piata, mananc cu kilogramele! Ciresele stau pe toate tarabele, mazarea, pastaile...rosiile oltenesti, un deliciu de-ti lasa gura apa! Pot sa ajung zilnic aici, sa iau totul proaspat. Saaa... mancam mai sanatos!

Ma pregatesc de serbarea Alexiei, " Adio, gradinita!" 17 iunie  va fi ultima zi cu educatoarea si apoi plecam acasa, la Bucuresti!

2 comentarii:

KaBea spunea...

Ce frumos!Minunate pozele,iar paunii...fara cuvinte.Cred si eu ca abia ti s-a deschis apetitul.O zi minunata.

Catalina spunea...

KaBea

Multumesc, multumesc frumos. O zi minunata si tie!