22 iunie 2011

Mini clatite integrale

 
Ieri am "confectionat" cateva clatite din premix pentru patiserie (vezi detalii), o faina cu indice glicemic mic pe care am cumparat-o din Mega Image.
Produsul conţine: faină de grâu măciniş total, proteină de soia, faină de soia, fibre, târâte de grâu, gluten vital, enzime naturale.
Inainte de a ma apuca de clatite, am pregatit rapid un gem de caise.( 8  caise taiate in bucati mari+ 3 linguri fructoza). In timp ce gemul meu statea la foc mic, am terminat mini clatitele, care au iesit foarteeee pufoase, foarte aromate si nu in ultimul rand, satioase!
IMG_1381
Pt 15 buc. :  2 albusuri, 200 g premix de patiserie, 1 cana lapte de soia, zeama de portocale pentru aroma, un vf. cutit sare de mare, unt de cocos ( cam cat o nuca).
Toate ingredientele le-am amestecat cu telul si am lasat 10 minute la odihnit, in frigider, timp in care compozitia s-a mai ingrosat.
CLATITE, Alexia
Cu un mini polonic se formeaza clatita...ceee miros, de cocos!
IMG_1388
Gemul e gata, suficient de gros!
CLATITE, Alexia1
La racit...
IMG_1389
Si... la mancat !cu piure de mango si mere, gem de caise si dulceata de visine.

Pofta buna!
IMG_1391

Niciun comentariu: