15 februarie 2011

14 Februarie

 

 

Ieri a implinit minunea mea 6 anisori…nici nu-mi vine sa cred cat de repede au trecut! E atat de fericita ca nu mai este micaaa…ca anul acesta va merge la scoala, se crede asa mareee…deja are si “gozdan” roz primit de la bunicii Ica si Gigi…are aproape tot ce-i trebuie pentru scoala.

Si-a dorit un tort cu printesa, insa n-am mai gasit macheta in ziua cand l-am comandat si am ales balerina. Ii place foarte mult baletul, chiar vrea sa mearga din toamna la cursuri…si cand i-am zis la telefon ca am gasit doar balerina…tare s-a bucurat, a zis ca-i preferata ei. L-am comandat tot la Delice…dar am ales un blat racoritor de caise, mousse de ciocolata alba si frisca. N-a mai ramas nimic din el, am fost 14 invitati si numaidecat s-o gatat. Foarte racoritor, usor acrisor…

 

IMG_0122-1

Draga noastra, sa fii fericita si sa ai parte numai de lucruri frumoase in viata. Aaa, si mult succes la scoala!

Te imbratisam cu drag scumpo,

                                      Mami(Cata) si tati (Bodi)

 

Cateva imagini de la party

 

IMG_9944 Cel mai fain cadou, balonul minge de la Alex… toata seara a sarit cu el… a fost cel mai distractiv lucru pentru ea din tot ce a primit, si a primit destule!

 

IMG_0017 Cu Tudor…dupa ce toti baietii s-au pictat pe fata si maini

 

 

 

 

IMG_0044 Buni Ica ii schimba look-ul

 

 

IMG_0061

La un dans…

 

IMG_0059

 

 

IMG_0077

IMG_0065

Bunicul Gigi…mandru de printesa lui

 

IMG_0070

 

IMG_0072   

Iubitii mei…

 

IMG_0018

IMG_0013 Mama (buni Ica) si Dana

 

 

IMG_0123

 

IMG_0128 …cine sa traiasca, cine sa traisca…La multi ani! Alexia sa traisca, Alexia sa traiscaaaa…. !!!

 

IMG_0129

 

IMG_0140

 

IMG_0133

IMG_0139 

Foarte tare tortul, un deliciu caisat!

 

IMG_0028

 

IMG_0030

 

 

IMG_0021

 

IMG_9939 Alex…cu Alex

 

IMG_9947

 

 

IMG_0109

IMG_0049

IMG_0117

 

IMG_0116

 

 

IMG_0025

 

IMG_0142

Ica, Oana (sis’) si cumnatelul Alex

IMG_0080

 

IMG_0095

Dragi imi mai sunt porumbeii astia doi…

IMG_0082

IMG_0014

La multi, multi ani fericiti !

IMG_0015

 

 

THE END

 

 

12 febr

PS: Acesta a fost ultimul party pe care l-am dat in acest apartament. Ne mutam in casa noua !

5 comentarii:

clara spunea...

stiam eu ca la inceputul lui febr. ai de sarbatorit pe cineva, am tot urmarit si mi-am zis ca poate e o eroare in mintea mea... pai :
1.la multi ani! sa fie fericita si sanatoasa, sa va bucurati de ea si multa putere de munca la scoala!
2. este o FRUMOASA, are ceva de transmis parca ( asta se vede din ochi) si cred ca este putin "mai" matura! - cel putin asa o percep eu din fotografii
3. are ceva deosebit in ea - ultima poza cu Alexia, este superba!
4. tu semeni cu mama ta.
5. iar "porumbeii" chiar se potrivesc sunt si frumosi pe deasupra, tipa are "acel ceva" mai altfel.
6. sa te bucuri de toti care -s dragi tie si familiei tale, multa fericire si numai bine - din toata inima!
7.te admir pentru ca mai poti " strange 14 pers' sa mai chefuiti... eu parca am obosit, preget, dadeam si eu niste sindrofii pe vremuri... poate iau aminte - cu proxima ocazie - poate!

Catalina spunea...

Clara draga, multumesc din suflet...esti tare draguta! De unde stiai tu ca trebuie sa sarbatoresc pe cineva luna asta? hai ca ma uimesti...tu le ghicesti pe toate.

1. Multumesc, la fel doresc si pentru copilasii tai scumpi care sunt niste frumusei...
2. Multumesc, ai dreptate...e mai matura decat ar trebui...iar ochii ei transmit un optimism pentru pentru toata lumea...si inca ceva, copilul asta gandeste prea mult, sincer. Cateodata ma baga in sperieti!
3. Multumesc frumos, nu esti singura care spui treaba asta...multumesc inca o data.
4. Asa e, eu seman cu mama si Oana cu tata.
5.Tipa are ceva...are, da! e sora mea...mai mica cu 10 ani. Sunt draguti amandoi,imi sunt dragi si sunt niste copii buni, ii apreciez.
6. Din toata inima iti doresc acelasi lucru,sa fiti voiosi!
7. Clara draga, imi place sa-i adun pe cei dragi de cate ori pot pentru ca destul suntem departe de ei...munca ne-a facut sa ne izolam si sa fim mai mult singuri. O sa urmeze cat de curand o noua adunare, chiar si cu cei care n-au putut ajunge de ziua Alexiei.

De cand am plecat din Bucuresti cu munca...am tot sarbatorit prin restaurante, dar nu-i acelasi lucru, nu te distrezi si nu faci chiar ce vrei tu, nu-mi place sa ma dau in spectacol...ma refer in public.

E obositor sa organizezi o petrecere acasa, ma culc numai dupa 2 noaptea...atat cu pregatirile, cat si cu curatatul...dar imi face placere, astea sunt momente memorabile.

Te imbratisez.

clara spunea...

am citit, m-ai amuzat!
de anul trecut mi-a ramas in minte ca e ceva la tine in febr. pentru ca am si eu 3 sarbatoriti. deci:14 e la tine iar la mine 13 e sora mica si 15, sora mijlocie.

oana este sora ta- (fumosi sunt, se potrivesc) iar la fizionomie, aduceti amandoua !
ai dreptate cu chefurile, cu asta ramanem : aminiri, poze.( eu eram organizatoarea, planuiam tot. nici nu se tremina ca ma si intrebau : urmatorul cand??)
numai bine!

clara spunea...

si daca nu ma insel, sotul tau este nascut in august, inaintea mea pe 19 sau 29?? eu sunt pe 24, iar tu pe la inc. lui nov.??
noapte buna!

Catalina spunea...

Mersi Clara, esti draguta tare. Da, Bogdi e in august...08.08.'73, iar eu pe 28.11.'77

Te pup, sunt la un chef in Busteni...de-asta ti-am raspuns mai greu.