4 ianuarie 2011

Bilant 2010

A fost un an benefic si cu multe realizari, poate unul dintre cei mai buni de pana acum. Si nu vreau sa-L  manii pe D-zeu... Ii sunt recunoscatoare pentru toti anii si pentru TOATE .
Desi timpul parca a zburat...nu m-am lasat "intimidata" de oboseala si am dus pana la capat unele lucruri pe care mi le-am propus pentru anul 2010, mai putin faza cu botezatul sau cununatul...dar nu se stie niciodataaaa !!! Ma bucur nespus ca am revenit acasa, desi oficial ma intorc in luna aprilie.  Acum sunt sigura ca locul nostru nu este nici la Cluj, nici la Arad si nici la Tg. Mures ... pff, multam Doamne, Tu intotdeauna le potrivesti cum e mai bine pentru noi!
Intr-o alta ordine de idei... Am reusit performanta de a face cele mai multe excursii in strainatate (fata de anii trecuti), sa vizitez locuri noi, chiar si din tara,  sa citesc mai multe carti de ezoterism si yoga ( aproape nicio seara fara putina lectura inainte de somn) si sa fac fericiti cat mai multi oameni. Nu vreau sa intru in detalii, dar acele persoane stiu bine despre ce vorbesc. Treaba asta m-a facut mai fericita decat au fost Ei...

Ziceam in ultima postare ca luna decembrie a fost plina de evenimente...Ele au decurs astfel:

Mos Nicolae
IMG_9292

Petrecerea de Craciun (Viena)

In fata hotelului in care am fost cazati, iar in fundal o biserica ruseasca transformata in depozit pentru deseuri
transfer_ro-22dec-42a33380860b9bbe3
Mici plimbari prin Viena, doua ture de shopping, decernare de premii si o masa festiva
viena 2010

transfer_ro-22dec-42a33380860b9bbe

transfer_ro-22dec-42a33380860b9bbe4

viena 20101
La orele 19:00 trebuia sa fim jos, langa receptie, ca sa facem socializarea... cu ceilalti colegi straini. Treaba asta a fost plictisitoare si obositoare...toti eram terminati pentru ca inainte de Gala batusem Viena cu piciorul, iar acum... noi, doamnele sufeream pe cele mai inalte si subtiri tocuri...
transfer_ro-22dec-42a33380860b9bbe1
transfer_ro-22dec-42a33380860b9bbe2

In sala de festivitati a hotelului...dupa cateva spiciuri si premieri, s-a mancat si baut la greu. Noi ne-am furisat spre camere mai repede decat altii, asa ca nici nu stiu la ce ora s-a terminat serbarea.
viena 20102
Tombola petrecerii a fost o porcarie. Daca vroiai sa participi trebuia sa platesti 5 euro biletul cu numar...Atatia au primit teapa... pentru ca au dat banutii degeaba,numerele lor fiind necastigatoare.
DSCN3179
Sefu' cu sotia  :))
DSCN3183

Serbarea Alexiei

IMG_9442
M-au distrat piticii, care mai de care mai fitzos. A mea minune isi tot arata pantofii pe scena, ca ii adusese maica-sa de la Viena, deh...sclipitori in ton cu accesoriile!
IMG_9392
IMG_9423

IMG_9439
Dupa cele trei poezii si dansul fulgilor de nea, deja nerabdatoare sa apara Mosul cu cadoul... In filmulet se vede treaba ca nu mai rabda pentru colegii care nu si-au recitat versurile


Cadoul ! O pereche de cizme si un pulover,satisfacator ... Mosul :" Spune-mi draga, tu esti regina Angliei?" La care ea raspunde: " Nu, multumesc!"
IMG_9537


Pentru ca si-a jucat bine rolul si a dansat frumos, felicitarile au avut loc la "Delice" cu o prajitura "Ora 12" si un Mousse de ciocolata cu visine. E bine sa-ti premiezi intotdeauna copilul, il stimuleaza!
IMG_9549

SERBARE 2010
Darul Mosului din gradinita
IMG_9559

Serbare BB & K , Casa Cornu

Sosirea...
IMG_9594
Bodi... cu blitzurile !
IMG_9593
Tombola, ca si anul trecut, s-a tinut in trei reprize...daruri mai mici, mai mari si mega. Bineinteles ca pe cele mega le-au castigat cine "trebuia". Ceea ce m-a iritat, ca sa zic asa, ca plasma a fost castigata de acelasi personaj de data trecuta, naspaaaa !!! Nu e corect !
PETRECERE bb 2010
Eu am castigat ( bilet nr.9 ) un ceas de baie cu cantar, ceva...inedit! De revelion toti musafirii mei s-au adunat in toaleta ca sa se distreze cu el...pana acesta le-a aratat kilogrameleee !!! Bodi a nimerit (bilet nr.24) un set de baie pe baza de vin...oricum ne-am amuzat pe treaba asta .

IMG_9575


IMG_9571

Dl.Liebel, la insistentele noastre...pentru ca a invatat in Africa,  a lucrat acolo ceva vreme

(Tipul canta bine de tot si stie ca nu scapa la nicio petrecere...)


Bradul Alexiei ( acasa )

IMG_9638
Ajunul Craciunului, ziua Danei
IMG_9597

ajun de craciun 2010, la Dana

Gentuta Disney ( luciu de buze si parfum), mapa de scoala ( coli, plicuri, postituri), telefon mobil ( trusa de buze- balsamuri de buze cu diferite arome), hainute, toate aduse de la Viena
IMG_9618
Bogdi, citindu-i Alexiei din Atlasul animalelor ( carte primita de la Dana )
IMG_9667
Masa de Craciun, la Dana
IMG_9668


Seara,plimbare in parc ( langa policlinica Titan)

Fam. D                                                                                 Fam. T
Craciun 2010
Alex' si Tudor
IMG_9679

IMG_9680

IMG_9695


IMG_9702


IMG_9727

 IMG_9739

IMG_9689
Dana cu piticii nostri
IMG_9686

Specialitati pentru musafiri ( de revelion) iepure si curcan la fezandat
revelion 2010
Tort de mere cu blat de iaurt si ornat cu frisca smantanita
IMG_9789
Dupa anul nou, la plimbare ...Parcul I.O.R.
IMG_9806
IMG_9817

revelion 20101
IMG_9802
Dupa o absenta de trei ani... parcul mi-a placut teribil...nu stiam ca lacul detine atatea pasari
IMG_9810
IMG_9816

IMG_9818
IMG_9822

Tare bine ma simt acasa!



PS: Se zice ca, daca nu-ti faci planuri de viitor, esti un om pesimist. Eu am atatea de facut in 2011 incat nu-mi ajunge timpul sa scriu toata lista.
Ceea ce stiu insa, e ca va fi anul surprizelor, a lucrurilor neprevazute!