9 decembrie 2010

Decembrie, luna sarbatorilor

 

BRAD 

 

A sosit si ultima luna din an, luna mea preferata si plina, plina de sarbatori…luna cu vacanta cea mai lunga din an. Si de cand o asteptam… 

Am inceput-o destul bine, pentru ca :

1 decembrie ( ziua nationala) am fost liberi…iar cu o seara inainte am venit in Bucuresti ca sa mai fac una alta pe-acasa… continui renovarile la apartament

4 Decembrie – Ziua de nastere a verisoarelor nostre din Corsica , Diana, Teodora si Monica ( 3 gemene dragute foc )

                     - Zi petrecuta in IKEA ( cumparaturi pentru casa) si nu mi-a placut deloc… :p

6 Decembrie - Mos Nicolae a venit la Campina pentru ca in seara zilei de 5 dec. am plecat din Bucuresti…

7 Decembrie – ziua de nastere a mamei mele, sa ne traiesti si sa fii sanatoasa!

10 Decembrie – ziua Catalinei, prietena ( fosta vecina) din Slobozia ( La multi ani, draga mea !)

11 Decembrie – zi de shopping la Mall Baneasa si Cotroceni ( cadouri si tinute de ocazie ), pentru mine suna bine de tot, nu si pentru Bogdi !

16 Decembrie – petrecerea de Craciun care va avea loc la Viena ( vezi aici ), invitatie pentru toti angajatii ( sucursalele din Europa: Austria, Germania, Ungaria, Slovacia, Cehia si Romania )   BB & K

21 Decembrie – serbare cu Mos Craciun ( Gradinita nr.4 ) la Casa de Cultura “ Geo Bogza”a mun. Campina ( Alexia in rolul Zanei Zapezii )

22 Decembrie – petrecerea de sfarsit de an si Tombola cadourilor( numai sucursalele din Romania) care va avea loc la “Casa Cornu”, unde s-a tinut si anul trecut…

23 Decembrie – Vacanta de Craciun ( 23 decembrie 2010 – 10 ianuarie 2011) care, din fericire, s-a prelungit…

                 - Plecarea acasa, la Bucuresti si impodobirea bradului, in sfarsit, dupa 2 ani, Alexia va avea din nou pom de iarna !

 

24  Decembrie  - ziua de nastere a prietenei mele, Dana, cea din Bucuresti

25, 26 si 27 Decembrie- cea mai frumoasa sarbatoare a anului, “ Nasterea Domnului”, Craciunul. Trei zile binecuvantate alaturi de toti cei dragi! Dupa mult timp, sarbatoarea Craciunului o vom petrece acasa si tare mi-e drag ! Vom imparti cadouri si vom asculta colinde la Sfanta masa a Craciunului.

27 Decembrie - a treia zi de Craciun, de Sf Stefan, vom sarbatori pe matusa noastra, Stefania.

28, 29, 30 Decembrie – zile de plimbat, mers la cumparaturi si mici pregatiri pentru masa de revelion.

31 Decembrie – trecerea in urmatorul an, 2011. Am stabilit deja cu verii sa mergem in Piata…, iar dupa artificii sa ne intoarcem acasa si sa petrecem pana a doua zi, de Sf. Vasile

 

Chiar ca va fi o luna plina de evenimente si nemaipomenit de frumoasa !!!

 

Ma voi intoarce in ianuarie’11 cu “bilantul “pe 2010…

Pana atunci doresc la toata lumea Sarbatori Fericite, pline de bucurie si LA MULTI ANI !

 

Eu

4 comentarii:

clara spunea...

frumos, adevarat ca este luna cea mai cea, sotul meu e nascut chiar pe 25 dec., la multi ani pentru mama ta sa iti traiasca si sa fie sanatoasa!
Sa va gaseasca Mosul cu masa bogata si sufletul curat iar noul an sa va aduca numai bucurii si impliniri!
LA MULTI ANI!

Catalina spunea...

Pai atunci sa-ti traiasca sotul, sa fiti sanatosi si la punga grosi! ;)

Iti multumesc pentru tot, Clara. Tare draguta esti!La multi ani, sa auzim de bine, va pup pe toti.

Si...scz de intarziere, dar tot weekend-ul am "alergat".

Adelina spunea...

E ianuarie.. :))) La mulţi ani! Pup!

Catalina spunea...

La multi ani!

Da, e ianuarie, din pacate. Te pup si eu.