19 noiembrie 2010

Oameni…si oameni !

 

Desi nu prea mai am vreme de bloguit , cateodata ( in putinul timp liber) imi face placere sa mai citesc ce scriu unele persoane despre viata, alimentatie, bla, bla, bla…Cat despre retetele culinare postate de majoritatea blogeristilor… nu mai sunt atrasa de niciun fel.

Insa nu asta-i problema care ma irita, ca la urma…fiecare face ce vrea in blogul personal. Poate sa-si puna reclame, sa-si etaleze talentele, sa spuna ce a mancat, sa se dea si peste cap !

Dom’le, mi se pare lipsa de bun simt ca, atunci cand primesti un comentariu, fie el si intrebare, sugestie sau mai stiu eu ce… sa nu dai niciun raspuns persoanei care s-a deranjat sa-ti citeasca “opera”. Si nu inteleg de ce e atat de greu sa ii raspunzi in doua cuvinte, mai ales daca a fost civilizat, elegant si fara sa stea sub anonimat.

E proasta educatie, domnule !

Fara sa o mai lungesc cu explicatiile si fara sa mai spun ce denota acest comportament… concluzia la care am ajuns e ca aceste persoane nu mai merita efortul meu de a le citi blogurile !

 

PS: Nu am invitat (sau obligat) si nici nu invit ( oblig) pe cineva ca sa-mi citeasca paginile personale. Acest blog a fost creat NUMAI pentru cei dragi mie, si in niciun caz pentru publicitate, nu acesta a fost scopul lui !

Iar daca a fost facut public, altul a fost motivul !!!

8 comentarii:

Adelina spunea...

Cătă, telepatie ce să mai. :))) Dacă-ţi spun că exact la asta mă gândeam acum, mă crezi? Am net iar şi m-am apucat să mai citesc din bloguri că am rămas în urmă. Am şi lăsat câteva comentarii ici-colo. Proastă idee, nu s-a sinchisit nimeni să-mi răspundă. Doar Ina la un comentariu.

Şi mă bate şi pe mine gândul să nu mai citesc acele bloguri. Adică cât de preţios să fie timpul tău să nu-ţi rupi câteva sec. să-i răspunzi omului? Că până la urmă de-aia e blogul public.

A să ştii că eu ţi-am răspuns la însemnarea mea, s-a blocat maşina timpului, dar am restricţionat apoi comentariile. :) :D

Te pup!

*Dacă tot ţi-am scris să-mi spui la mulţi ani da? Că e ziua mea azi. :))) Glumesc! Sunt doar binedispusă. :)

Catalina spunea...

Pai atunci sa traiesti draga mea si sa te bucuri din plin de viata, asa cum este ea.

Sa inteleg ca nu sunt singura care nu primeste raspuns...hm, da, oameni fara... caracter!

Ma bucur ca ai net, superrr ! Astept postari...te imbratisez.

Adelina spunea...

Mulţumesc! O să scriu, dar mai răruţ că am multe pe cap şi s-a gândit şi proprietarul că ar renova prin ap. puţin. Acum la sfârşit de an...

Catalina spunea...

In ce zona stai?

Adelina spunea...

P-ţa Rahova, sector 5.

Catalina spunea...

:)

clar ca in 5, cam departe de mine!

Adelina spunea...

M-am obişnuit aici, stau de aproape 4 ani. Şi contrar a ceea ce se crede despre Rahova, oamenii mai "coloraţi" sunt total inofensivi. :)))

Ei lasă că poate ne vedem cândva totuşi. Bucureştiul nu-i aşa mare. :)

Catalina spunea...

Pai totul e sa te obisnuiesti...cunosc bine zona, candva am facut niste anchete la p-ta Rahova.

Da, si eu cred ca o sa ne vedem.