29 septembrie 2010

Ce-am mai gatit ( ultima postare “culinara”)

 

Dupa o lungaaa pauza in ale bucatariei a sosit din nou momentul sa intru in laborator. Nu numai ca am fost plecati sau ca am mancat mai mult prin oras, dar si faptul ca socrela a fost la noi… m-a scutit de a mai sta printre oale si cratite. Si stii ce? Asa m-am dezobisnuit…ca mi-e mult mai usor sa prepar o salata sau sa mananc niste fructe sau de ce nu, sa dau o fuga la restaurantul din colt atunci cand vine pauza de masa.

Ziceam intr-o postare anterioara ca vreau sa trec la veganism…hmmm ! Reusesc si nu reusesc, dar de cele mai multe ori nu reusesc pentru ca mancarea in oras…nu e chiar atat de vegana. Ba salivez la o pizza, ba la branza din salata greceasca…sau cum mi s-a intamplat duminica trecuta la IKEA… am luat eu o supa de mazare, dar somonul cu medalion de legume tare mai mi-a facut cu ochiul. Mancam peste destul de rar inainte, cand aveam pofta…insa fructele de mare inca imi plac si nu ma pot lipsi de ele. Dar cred ca nu vreau, nu ca nu pot ! Inelele de calamar cu multa lamaie sunt printre preferate si nu pot spune ca le mananc des, ba din contra!

 

IMG_8613

 

Cert e ca weekendul trecut m-am “destrabalat” bine de tot cu ce a vrut sufletelul meu…asa ca m-am apucat de facut pizza din lipii ( cumparate din IKEA), inele de calamar in aluat de bere si o crema de cioco’ cu vanilie…care continea lapte, dar fara lactoza, ca sa-l tolerez. Cred ca a fost un fel de razbunare in bucatarie, soacra gatindu-mi varza, supa rosii, orez, fasole…etc.

Partea buna e ca Alexia s-a obisnuit fara carne, iar de peste nu se atinge deloc. Educatoarea o admira, fiind si dansa vegetariana de cativa ani buni. Bineinteles ca au fost tot felul de comentarii din partea bunicii care considera carnea alimentul de baza in alimentatia copilului, si nu numai. A nu se intelege ca i-am impus eu sa nu mai consume carne…dar ce vede la maica-sa, face si ea clar!

 

IMG_8628

Pizza a iesit buna tare cu lipiile acelea, mai ales ca a fost plina de legume ( vinete, ciuperci, masline, rosii, ardei,spanac) si bineinteles, mozzarela si parmezan.

Calamarii au fost deliciosi dar fara succes pentru Alexia…

Crema de cioco’ …doar eu, Dana ( prietena) si Bodi ne-am atins de ea, copilului nu i-a trebuit.

Concluzia: trebuie sa ma opresc cu gatitul. Mai bine mancam salate, bem sucuri si mergem la restaurant. Mai nou, copilul stie ca pranzul nu se mai serveste acasa, ci numai cina!

IMG_8641

Adio gatit ! Si-asa timpul nu-mi permite sa mai stau la bucatarie…

 

PS: Luna viitoare vom fi din nou intr-o mica vacanta si de aceea nu vor urma postari prea curand, eventual…mai sunt restanta la “ Praga” si “ Studiourile Disney”… trebuie sa fie totul ca la carte.

2 comentarii:

Daniela spunea...

Iti urez o vacanta placuta.

Catalina spunea...

Multumesc frumos, Daniela.