5 august 2010

Un nou inceput

 

De data asta este oficial : ne mutam la Cluj ! Chiar daca lucrarea pe Valea Prahovei nu s-a terminat, incep deja sa-mi duc cutiile cu lucruri pe care le-am pregatit acum cateva luni. Sper ca… pana in sarbatorile de iarna sa fie totul gata in noua locuinta si pana atunci Alexia va merge la o noua gradinita, a IV-a si sper, ultima pana in toamna anului viitor, cand va intra la scoala. Ce mare s-a facut, nu stiu cand a trecut vremea !

Maine e vineri. In jurul orei pranzului vom fi pe drum. Abia astept sa revad Clujul, n-am mai fost de anul trecut, de la botezul lui Hugo scumpelul…Desi Zsolt, colegul nostru de birou, proaspat sosit din concediu mi-a zis ca  l-a obosit orasul in ultimele doua saptamani…eu tot astept sa ma vad acolo, definitiv!

Singurul stres e ca mai am de carat lucruri si din Bucuresti, cealalta locuinta, si numai gandul ca trebuie sa ajung din nou acolo…ma face sa vad negru in fata ochilor. De multe ori ma temeam sa nu care cumva sa se intample nenorocirea de a ne intoarce in mizeria aia de capitala…am avut multe momente neplacute in Bucuresti legate de trafic, mai ales. Soferii sunt extrem de razbunatori…n-am sa uit dobitocul care a iesit cu toporul pe geam, exact cand l-am depasit pe podul de la Vitan, sa ne crape masina ca de ce l-am depasit? Un alt manelist, cu trup si burdihan ca cei de la BGS si cu incantatorul lant de aur in jurul gatului… care era sa ne sparga parbrizul ca de ce i-am acordat prioritate celui care tocmai iesea din parcare….ca el se grabea, nemernicul ! Sau n-am sa uit pe taranul care mi-a taiat calea pe Nicolae Grigorescu si m-a tinut in frane pana a facut dreapta spre Ramnicu Sarat. Doamne, de cati cretini ma scapi si de cati invidiosi de la bloc !

Duminica Bogdi face 37 de ani…dar vom sarbatori momentul la Cluj, la Maimuta Plangatoare, acolo unde ne intalnim de fiecare data cu prietenii: Lubas, Cati’, Voicu, Gilu… Dar as vrea sa ajung musai si in  Baracca pentru ca am aflat din Good Food cat poate sa fie de fain…si asa cum spunea si Laura, dau o fuga pana la Cosul Verde si la Casa Bio ca sa ii asigur Alexiei hrana pentru doua saptamani. Noi ne vom intoarce in Campina luni seara, dar ea va ramane pana vom veni de la Praga.

Si apropo’ de Praga…am zis ca-i fac lui Bogdi o surpriza de ziua lui, ca efectiv nu stiam ce cadou sa-i cumpar…Dupa ce am facut toate demersurile pentru rezervare, ma suna tipa de la agentie sa ma anunte ca trebuie sa-i trimit contractul semnat, inapoi pe fax. Dom’le ca un facut, s-a blocat dusmanoasa asta de imprimanta si am stat, am stat…pana sa iasa ultima pagina. Si hopa-topa a aparut Bogdan : “ Ce tot te chinui acolo de nu mai cobori odata, te tot astept sa mergem acasa…si tu? da-te la o parte sa vad ce are jaful asta !” Culmea ca pana acum nu mi-a facut figuri, insa de data asta….parca murea de ciuda! Si bineinteles ca se tot concentra el la ultima pagina sa vada ce tot trebuia sa printez,ce era asa de important… S-a dus domnule surprizaaaa, ce pacat ! A trebuit sa-i spun ca era cadou de ziua lui si cum de ziua lui nu erau locuri la avion…s-a amanat pe weekendul viitor, dupa ce vom veni de la Cluj. M-am ofticat maxim, recunosc. De fiecare data o dau in bara cu surprizele, dar asta e… El oricum a apreciat gestul, m-a pupat si a inceput sa rada : “ Offf, micuto…daca nu m-ai innebunit cu excursiile, dar no, acum chiar ca o sa fie fain, numai noi doi!”

Bineinteles, dar bineinteles ca, dupa Praga, vom mai sarbatori o data evenimentul…cu ai nostri de aici, din sud…cum spune Bogdi, si asta va fi la pensiunea Casa Andre de la Bran, acolo unde am mers acum doua saptamani. Ne-a placut atat de mult, incat vom reveni in gasca mare la sfarsitul lui august. Ai mei tin neaparat sa mai tinem o petrecere in cinstea lui Bogdi.Si Cetatea Rasnov va fi deschisa de data asta… Mda, mi-aduc aminte ce fain ne-am distrat anul trecut la Sovata si prin cate peripetii am trecut pana sa ajungem acolo ori cum am adormit toti in intersectie…

Gata, fug ca vine pauza de masa si i-am promis Mirelei ca azi mancam la Cernica ( in Comarnic).

Pe curand !

4 comentarii:

Ina spunea...

WELCOME!!!!!!!!!!! Asta inseamna ca ajungem si noi sa ne vedem mai des!

Catalina spunea...

Mersiiiii !!!

Da, deci n-o sa mai scapi de mine, ai sa vezi. De cand tot zic ca ne intalnim...

clara spunea...

ma bucur sa s-a implnit visul!
citind postarea, te simt ca radiezi de fericire.
LA MULTI ANI! pt sotul tau, sa iti traiasca sa te bucuri de el, sanatate
si numai bucurii sa iti aduca!
este mai mare cu 2 sapt ca mine.

adineauri am venit din bucuresti, este CRUNT! NO COMMENT!

Catalina spunea...

Mersi Clara ! sa inteleg ca se apropie ziua ta...pe cat?