18 august 2010

Salata de ton cu ou

 

In ultima vreme n-am mai avut timp de gatit si cum am fost tot timpul plecati…ne-am rezumat la salate, branza, supe  sau supe creme rapide, iaurt si fructe.

Salata aceasta mi s-a parut atat de buna chiar daca eu nu ma prea impac cu porumbul…decat cel de lapte, fiert sau copt. Dar, daca s-a cerut, eu am pus !

IMG_7020

Se taie in cubulete 2 rosii, 1 ou fiert tare, 1 mana masline verzi…dupa care se adauga ton in suc propriu, boabe de porumb, ulei de susan si piper ( optional). Se stropeste cu zeama de lamaie si se serveste.

Simplu !

2 comentarii:

Adelina spunea...

Fac şi eu salata asta frecvent. Numai că pun şi o ceapă mică tăiată mărunt. A şi folosesc ulei de porumb nerafinat. Bine-ai revenit!

Catalina spunea...

Da tu Adelina, insa eu am uitat complet...altfel puneam si ceapa rosie, da mai bine...e mai dulce.

Mersi, mersi...numai ca eu ma oftic putin asa, tare bine a fost in excursie. Te pup.