4 august 2010

Paste bolognese

 

De obicei  pastele bolognese se fac cu carne tocata, insa eu consider ciupercile cel mai bun substituent al carnii si le-am adaugat in sosul de rosii. Desi au acelasi aspect ca si cele cu carne, insa mult mai gustoase, sanatoase si mai dietetice. Doar daca gusti iti dai seama ca-s ciuperci in loc de tocatura…Alexia a mancat fara comentarii, mananca pastele oricum atata timp cat sunt lungi si se pot infasura dupa furculita…are o exteritate…toti cei care au vazut-o mancand spaghete s-au minunat…parca nici eu nu reusesc la fel de bine…  :)

 

IMG_7094

Am avut 4 rosii mari si o mana frunze busuioc proaspat pe care le-am mixat in robot pana a iesit un sos…de imi venea sa-l beau pe tot.

Apoi se mixeaza 10 ciuperci

 paula1

 

IMG_7059

Niste usturoi crestat cu cutitul (ca sa iasa mai repede aroma) se caleste in putin ulei masline cu ciupercile mixate marunt, marunt…

paula2 Cand s-au inmuiat usor ciupercile se adauga sucul rezultat din rosii si busuioc, se lasa la fiert si se adauga oregano…pe urma se scoate usturoiul care si-a lasat suficienta aroma

IMG_7072 IMG_7087

Fierbem pastele integrale, fara ulei adaugat in apa….apoi le lasam la scurs fara a le pune sub jet de apa rece

IMG_7080

IMG_7106

Se ia o farfurie sau bol, depinde cat de mult sos adaugi, asezi pastele, sosul asta demential deasupra si razi parmezanul…trebuia pe razatoarea cea mai mica, insa muream incet pana ajungeam sa mananc…n-am mai avut rabdare…

IMG_7105-1

Absolut delicioase, pe cuvant !  :)

IMG_7104

6 comentarii:

Anonim spunea...

ah, m-ai omorat;
tin post.
ma pe seara, asta fac!
maine iti scriu cum au iesit, te pup cu mare drag...
clara sunt.

Catalina spunea...

Ioi...ai ma, dar numai parmezanul e de dulce...presara si tu deasupra fulgi de drojdie si gata!

Ina spunea...

Yum!!! Cred ca le incerc, sunt super simple! Te pup!

Catalina spunea...

Ina,

Sunt chiar gustoase si cum spui, simple de tot. te pup.

clara spunea...

de 2 zile mancam aceste paste , sa stii ca m-am gandit la tine, nu ai sughitat?
sunt atat de bune si usor de facut!

Catalina spunea...

:)

BA DA, AM SUGHITAT...sunt buneeee, buneeee....bye!