12 august 2010

Green Power- storcator multifunctional

 

Samson01_3

M-am hotarat sa  trec la veganism! Insa am o serie de intrebari care ma macina de cateva zile si as dori sa aflu cateva pareri de la cei ce detin un astfel de aparat sau de la cei care l-au folosit vreodata.

 

Dar inainte de asta vreau sa spun ca am sunat astazi pe cei de la Quark, firma distribuitoare, si mi s-a spus ca storcatoarele multifunctinale cu doua axe canelate(cele mai bune de pe piata) SAMSON si HIPPOCRATES  sunt la pretul de 2230 lei.

Care este deosebirea intre cele doua, am intrebat. Singura deosebire consta in faptul ca Hippocrates are capacul superior de blocare metalic, mai rezistent, decat cel Samson care este din plastic. Ca functionalitate nu exista deosebire, desi mi l-a recomandat clar pe Hippocrate.

 

Intrebarile mele: este intradevar util pentru un vegan? Pretul e real sau exista magazine unde il pot gasi mai ieftin?

Mai jos las informatii despre storcatorul cu 2 axe canelate, informatii luate de pe site-ul distribuitorului.

Storcătoarele cu două axe canelate de la Green Power - KP-E1304 şi GPT-E1303 - nu se compară cu nici un alt storcător de pe piaţă. Este un aparat multifuncţional care stoarce pe lângă fructe şi legume şi ierburi, toacă, macină, pasează, face mâncare pentru nou născuţi, face paste făinoase, şerbet, brânză tofu etc.

 

    Caracteristici unice:
  • Filtrează cel puţin 70% din agro-chimicalele toxice (insecticide, erbicide etc.) şi metalele grele din produse
  • Extrage cu 25% mai mult suc şi cu 400% mai multe minerale şi vitamine decât orice alt storcător
  • Axele din bioceramică emit radiaţii infraroşii îndepărtate şi un câmp magnetic puternic (o energie viaţă-forţă foarte benefică)
  • Transformă sucul într-o formă mai coloidală şi ionică, intensificând absorbţia şi îmbunătăţind calitatea gustului
  • Multifuncţional - produce de la suc şi lapte de soia până la paste perfecte
  • Vasul special de colectare menţine sucul proaspăt 72 de ore fără să îşi piardă calităţile nutritive şi fără să oxideze
  • Cel mai silenţios storcător de pe piaţă (numai 60 dB)
  • Cel mai rapid şi mai uşor de curăţat (în numai 3 minute)
  • Asamblare şi dezasamblare simplă (în 10 secunde)
  • Extrage un suc pur şi sănătos (mai mult suc şi pulpă mai uscată)
  • Vasul special de colectare previne producerea spumei
  • Nu oxidează sucul prin oxigenare (ca cele centrifugale)
  • Vitezele mici de rotaţie asigură cele mai ridicate valori nutriţionale şi previn distrugerea nutrienţilor şi a enzimelor
  • Extrage suc din morcovi, ţelină, pătrunjel, spanac, măr, sfeclă roşie, portocală, grepfrut, lămâie, roşii, varză etc.
  • Excelent pentru iarba verde de grâu, de orz şi toate frunzele verzi
  • Produce şi desert îngheţat, mâncare pentru copii, unt de alune, toacă carnea şi peştele, macină plante şi condimente, face macaroane şi tăiţei

Pe mine m-au convins caracteristicile, insa astept si parerea voastra personala.

Multumesc.

Hippocrates01_3

37 de comentarii:

L spunea...

E foarte scump, nu isi justifica banii zic eu. Dar sunt curioasa daca iti raspunde cineva care il foloseste. Si banuiesc ca comentariile sunt de la foarte bun in sus ca doar au dat o caruta de bani pe el. Dar ca filtreaza metalele grele si pesticidele mi se pare o prostie, bla-bla de marketing. Sa vedem comentariile :)

Ina spunea...

Scumpa mea eu am folosit la cursul de la Bucuresti doar SAmsonul si mi s-a parut f rezistent si bun. Si poti face cu el asa: sucuri de fructe, de legume, de iarba de grau, de frunze, poti face unt de nuci si seminte, poti face paste de grau, poti toca si carne, poti sparge gheata si multe altele inca. SI apropo, Andreea de la Casa Rawz il are la pretul aproximativ de 1000 RON, mai mic decat alti distribuitori de pe piata. EU ti-l recomand pe asta pt ca e f bun. Mi l-as fi luat si eu ca demult tanjesc la el dar momentan strang tare buzunarul. Te pup, vacanta placuta!

L spunea...

460 dolari

Catalina spunea...

Laura,

Si mie mi s-a parut scump, chiar un pic exagerat. Insa uite ce mi-a scris Ina, mai "procesez".

Chestia interesanta e ca nu distruge proprietatile asa cum face cutitul de blender...

Catalina spunea...

Ina,
mersi tare mult de info. Si de la Andreea il pot comanda online? sau trebuie sa dau o fuga pana in jungla?

Te pup si eu, mersi de urare.

Catalina spunea...

Ok Laura, mersi. ASA da...l-as lua clar !

L spunea...

Ar fi bine sa-l incerci undeva inainte. Daca chiar iti place atunci e perfect. Daca nu, s-a rezolvat urgent problema.

Ina spunea...

Poti sa-l comanzi si va veni prin posta in 2-3 zile. Repet: asta era pretul prin iulie, sa nu se fi scumpit cu ceva dupa marirea TVA-ului insa mai mult de 1200 RON nu are cum sa fie. Ii poti scrie aici Andreei: unaculuna@gmail.com. Te pup!

Catalina spunea...

Ma gandeam sa fac asa, Laura...hai ca o sa vad eu cand sosesc acasa.

PS: Praga m-a dat pe spate, e incredibil de frumoasa. Aseara n-a mers netul in hotel deloc.

Catalina spunea...

Ina, mersi de pont. Pai e nemaipomenit asa...suna bine !te pup.

Catalina spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Alegza spunea...

Storcatorul Green Power este foarte ok, daca chiar ai nevoie de el si-l folosesti zilnic, chiar de 3-4 ori pe zi. La radacinoase si verdeturi este mama si tata lor..le stoarce de le zapaceste si garantia este pe masura: 5 ani! Bine de stiut este faptul ca puteti beneficia de prezentari gratuite la sediul firmei Quark, unde puteti sa va jucati cu el...storcand la el diverse legume, fructe si verdeturi si facand combinatiile pe care le doriti!
Merita macar sa mergeti la o prezentare. Pentru incepatorii in ale bauturilor sanatoase, recomand alt produs asemanator cu cel caruia i se face reclama mai sus, tot cu presa si kituri pentru paste fainoase, macaroane si taitei, mult mai usor de folosit: Max Juicer.
La sediul firmei QUARK, se fac prezentari cu toate modele de storcatoare prin presare la rece.

Anonim spunea...

Suna bine, dar sunt reticenta.

Catalina spunea...

Alegza,

Multumesc de informatii. Numai bine!

Anonim spunea...

Totusi sunt cam mari, ocupa loc mult, Hurom-ul pare mult mai OK .... dar pretul de la quark e cam maricel..... am gasit JuicePresso, ... e acelasi aparat si e mai ieftin.

Alegza spunea...

Cu multa placere si sper ca am putut sa va fiu de folos.

Daniela spunea...

De mult tanjesc si eu la un aparat din asta, dar sa vedem... cel care-l vreau eu nu costa aproape 600 de euro, deci trebuie sa mai astept putinel poate cine stie...
Aici iti las linkul, poate te intereseaza.
http://www.mundovital.es/product_info.php?cPath=52&products_id=415

Catalina spunea...

Eu cred ca luna asta mi-l comand, ca nu mai rezist fara !

Si daca tot dau bani calumea, sa mi-l iau pe cel mai bun.

Catalina spunea...

Pai am vazut si ce vrei tu, insa nu vad diferenta ?!?

Tot ca o bormasina arata :))

Daniela spunea...

http://www.greenstar.com/index.asp
Dai clic pe fotografie si vei vedede un video demonstrativ.
Mie mi sa parut cel mai bun, avand doua "surupuri", deacea am siz daca tot imi iau vreu pe cel mai bun la fel ca tine, ca este destui ba ni si cele care sant mai ieftine.
Sper sa-ti fie de folos.

Catalina spunea...

Daniela, ce sa zic...e fain tare.

Pai de-asta il vreau si eu, ca are doua axe canelate, deci mai performant.
Sa-mi spui daca ti-l iei inaintea mea cum e...eventual sa faci ceva la el si sa postezi pe blog.

Madalina spunea...

Buna, ti-ai luat storcatorul?

Eu mi-am comandat pe internet: http://www.juiceland.co.uk/cat--Green-Power--greenpower.html

Si e mult mai convenabil ca pret decat daca cumperi de la quark. Dezavantajul este ca nu beneficiezi de garantie in Romania.

Dar mi-am comandat ultimul model, Green Power Kempo Juicer KP-E1305 (cei de la quark au E1304)+ un storcator manual (la noi il gasesti cu 2 milioane, de acolo l-am comandat cu 30 lire=1,5 mil).

Astfel comanda a fost:
storcator GP E-1305 + storcator manual = 2193 lei (cu transport inclus)

Quark: GP E-1304 = 2230 lei

Catalina spunea...

Madalina, multumesc ca mi-ai scris. E interesant ce spui, o sa ma uit si eu imediat.

Sa-l folosesti cu drag si spor!

RELU spunea...

Inna,
poti fi mai exacta...adik de unde se poate comanda acel storcator cu 2 axe canelate...la pret mai bun?

Catalina spunea...

Relu,

Iti raspund eu ca sa nu astepti mult si bine raspunsul Inei...

Aici este site-ul Andreei Lazarescu, iar in dreapta paginii gasesti rubrica de comenzi on-line.

http://bucuriebunastarehrisca.blogspot.com/

Eu nici pana astazi nu am primit raspuns de la tipul care se ocupa cu vanzarile...daca l-au adus sau nu in magazin, ma refer la aparat.

Cand le-am scris...nu-l aveau pe stoc si mi-au spus sa astept ca voi fi anuntata. Poate tu ai norocul pe care altii nu l-au avut, sunt cam neseriosi din cate am auzit.
Toate bune!

Anamaria spunea...

Buna, ti-ai cumparat pana la urma storcatorul? cum este? de unde l-ai cumparat?

Kta spunea...

Anamaria, nu l-am cumparat si nici nu cred ca-l voi cumpara. Nici in ziua de astazi nu am primit raspuns de la cel care se ocupa cu vanzarile...(magazinul Andreei) si mi-am luat gandul! Sincer, ma gandesc tot la un Kitchen Aid...am vazut ca s-a mai ieftinit putin.Si totusi nu ma grabesc, stau prost cu spatiul in bucatarie, peste tot sunt insirate electrocasnice pe care nu ajung sa le folosesc.Numai bine!

Bianca spunea...

@Kta
Cauta un Assistent Original (www.assistent.nu) in loc de KA. L-am vazut in Suedia si este cu o clasa peste KA.

Bianca spunea...

Catalina, i-am contactat pe cei de la Tribest si mi-au raspuns ca storcatoarele lor Green Star sunt vandute in Romania de cei de la Quark (www.BeOrganic.ro). Cel mai performant storcator cu doua axe de la Tribest este modelul Green Star Elite. Pe site-ul indicat de tine anterior sunt numai modelele mai vechi.

Kta spunea...

Ok, Bianca. am sa ma uit...merci de info, sunt binevenite.o zi minunata!

HUROM ROMANIA spunea...

2 mesaje
25 Mar 2012, 21:39
Citează Trimite mesaj Editează
00
In sfarsit dupa lungi negocieri cu Hurom Korea (cu un istoric in producerea storcatoarelor de fructe si legume de peste 37 ani) am reusit sa infiintam Hurom Romania.
In prima faza vom aducem in Romania cel mai nou si ultimul la ora actuala model Hurom si anume HU-400.
Pentru cei care inca sunt in cautarea unui storcator de fructe si legume cu adevarat eficient va prezint mai jos cateva caracteristici ale HU 400.
HUROM Slow Juicer HU-400 este un storcator prin presare care astăzi este cel mai eficient storcător prin masticare cu un singur ax melcat de pe piaţă, are capacitatea de a stoarce orice, de la fructe şi legume la iarba de grâu şi verdeţuri.
Stoarce orice tip de rădăcinoase: morcov, țelină, sfeclă roșie, ridiche, cartof, ghimbir, etc.
Stoarce orice tip de frunze: pătrunjel, iarbă de grâu, iarbă de orz, iarbă de lucernă, frunze de spanac, țelină sau salată, etc.
Stoarce orice tip de legume și fructe moi: citrice, mere, pere, pepene, castravete, roșii, kiwi, căpșuni, cireșe, vișine (fără sâmburi), rodie etc.
Tensiunea de lucru: 220V
Frecvența: 50Hz
Puterea consumată: 150 W
Viteza de rotație a axului melcat: 80 rpm
Greutate: 5,20 kg
Timp maxim de utilizare: 30 minute
Garantia oferita de noi este de 5 ani.
Stoarcerea se realizeaza in doua etape – sucul se obtine in prima etapa prin strivire, urmand apoi ca pulpa sa fie stoarsa in etapa a doua inainte de a fi eliminata, obtinandu-se mai mult suc iar pulpa rezulta aproape uscata, s-a dovedit ca in majoritatea cazurilor se obtine cu pana la 50% mai mult suc decat la storcatoarele centrifugale.
Pentru a va convinge urmariti http://www.youtube.com/watch?v=XXTEPUggyuw

Pretul pentru HUROM HU-400 este momentan de 299 euro tva inclus.
Pentru orice detalii, Valentin 0721.622.076

hplcwaters spunea...

Am citit stupefiata de acest produs si calitatile lui. Mai exact: •Filtrează cel puţin 70% din agro-chimicalele toxice (insecticide, erbicide etc.) şi metalele grele din produse Sunt de profesie chimist (cu experienta) si va spun ca asa ceva nu exista. E prosteala sa se vanda produsul si sa scoateti banii. Si mai se lauda si ca nu se oxideaza sucul. Ce vidare perfecta?

Kta spunea...

Multumim pentru comentariu,hplcwaters!

CRUD dar VIU spunea...

Assisten Original l-am gasit tot la Quark (BeOrganic.ro), sunt distribuitori unici in Ro.

Kta spunea...

Crud dar Viu,

N-as da banii pe el, sincer!

Vasi Costel spunea...

Stoarce orice tip de rădăcinoase: morcov, țelină, sfeclă roșie, ridiche, cartof, ghimbir, etc.
Stoarce orice tip de frunze: pătrunjel, iarbă de grâu, iarbă de orz, iarbă de lucernă, frunze de spanac, țelină sau salată, etc.
Stoarce orice tip de legume și fructe moi: citrice, mere, pere, pepene, castravete, roșii, kiwi, căpșuni, cireșe, vișine (fără sâmburi), rodie etc.

Daca copiezi textul de mai sus si il pui in google, descrierea este copiata de la HU-100, mai exact de la Quark. Daca descrierea este aceeasi unde este diferenta si superioritatea intre HU-100 si HU-400. La plagiat texte se pricepe oricine.
Asta e ultima moda se pare.

Kta spunea...

Asa...si care e mesajul tau, mai Vasi? ce nu-ti convine? n ai spus nicio noutate....