8 iulie 2010

Natura problemei…

 

 

                                                                                                  “ Tati, mami a fost colega ta de scoala?”

                                               “ Nu tati, mami e mai mica…si am fost la scoli diferite, in orase diferite…” 

                                                    “ Aaa, deci tu ai avut alta colega ?!? Dar voi cand v-IMG_0501ati indragostit ? “

“…paaai, cand ne-am cunoscut, dar mai tarziu…deja lucram, terminasem scoala…”

Da’ dupa scoala ce vine? Liceul?Si dupa liceu?

“ Facultatea…”

Aaaa, inteleg acum…apoi vine serviciul, esti deja mare !!!”

“ Cam asa decurg lucrurile, scumpa mea, eu cu mami…ne-am cunoscut in Bucuresti, dar nu in facultate.”

Si te-ai indragostit de mami, dar si mami s-a indragostit de tine, nu? Voi si acum sunteti indragostiti, stiu eu…”

Dupa o scurta pauza…

Ce pacat ca nu m-a iubit si pe mine nici un baiat pana acum…”nu stiu care e natura problemei “

3 comentarii:

Anonim spunea...

Daca doriti sa facem link exchange cu siteul http://www.wallpapershome.ro si www.jocurinoipentrucopii.ro sectiunea "Parteneri",eu va adaug blogul in cele 2 siteuri in schimbul adaugari pe siteul dumneavoastra a linkului www.jocurinoipentrucopii.ro cu titlul "jocuri noi"

P.S daca sunteti de acord cu link exchange-ul va rog sa imi trimiteti si numele siteului dumneavoastra cu titlul cu care vreti sa fie adaugat

alina2006sm@yahoo.com

Adelina spunea...

:))))

Catalina spunea...

:) Da, probleme...