18 iulie 2010

Inghetata de banane

 

IMG_6415

Eram curioasa ce gust are banana inghetata si zdrobita, ...ca sa fie mai deosebita, mai aromata, am pus un sos de capsune preparat in casa. Mi-am facut pofta dupa o zi de munca, cand am ajuns acasa.  Era o caldura insuportabila, iar inghetata mi se parea cel mai potrivit desert in acel moment.

IMG_6395

IMG_6401

 

2 banane taiate rondele ( inghetate) se arunca in robot ( Robochef, in cazul meu), se zdrobesc bine, pana iese o pasta si apoi se adauga un topping de capsuni deasupra.

Eu am sarit pasul cu mixarea bananelor in blender pana se fac bucatele, nu mi s-a parut necesar, s-au zdrobit foarte bine direct in Robochef.

 

IMG_6406

* Bananele le-am taiat felii si le-am pus intr-o cutie la congelator, inainte cu o seara de a face inghetata.

 

 

 

 

                      *  Aceasta inghetata este clar pentru vegani.

                       *  Pentru mine...este de ajuns ca am gustat-o ! 

Desi imi plac bananele, compozitia rezultata la mixare mi-aduce aminte de piureul pe care il preparam Alexiei cand era bebelusa.                                                                  

IMG_6426 Inspiratie: Lifestyle Blog

2 comentarii:

Adelina spunea...

Atunci n-o încerc. Dacă nu-ţi place ţie, clar n-o să-mi placă nici mie. :))) Că avem gusturi cât de cât asemănătoare.

Catalina spunea...

:)

Adelina, poate e buna pt altii...mie nu-mi place,n-o pot numi inghetata si asa cum am spus, mi s-a acrit de piureuri de banane. Atatea faceam intr-o vreme...si iti dai seama ca gustam de fiecare data.

E vrajeala ! ;)