27 mai 2010

Tiramisu cu frisca

Am ajuns la concluzia ca tot Tiramisu acesta este cel mai bun...cu crema de mascarpone in care adaugi galbenus de ou si  frisca din smantana lichida.( gasesti la particulari sau la cunoscutii care locuiesc la tara si au lapte proaspat de vaca).


IMG_4580



IMG_4588


Crema am facut-o din 3 cutii mascarpone si 3 galbenusuri, in care am adaugat sirop de artar si a iesit de consistenta tocmai buna de intins peste piscoturi. Frisca am facut-o eu din smantana lichida in care am adaugat zahar brun vanilat( facut in casa), dar putin, ca sa nu iasa dulce tare.

Piscoturile au fost insiropate in cafea indulcita tot cu zahar brun vanilat si esenta de vanilie, asta daca este organica...daca nu, mai bine te lipsesti. Cea de pe piata este un fel de otrava pentru organism, n-are nimic natural in ea.

Si pentru ca Maca era la noi, am facut cate o caserola pentru fiecare. Au stat in sertarele de la frigider cam 12-14 ore. S-au amestecat foarte bine aromele si asa racoritor l-am servit cu mare placere.Frisca delicioasa, ca pe vremuri...cum facea mama din smantana.

Ramane totusi varianta preferata !

 

IMG_4596



IMG_4589



IMG_4582

2 comentarii:

clara spunea...

ma gandeam eu ca pregatesti ceva bun...
mie imi spui de tiramisu?
eu am incercat cu branza ricotta ultima data si nu e nici o diferenta.
o seara buna!

Catalina spunea...

Clara, am incercat si eu cu ricotta amestecata cu mascarpone, dar nu iese atat de fina crema si parca e prea untoasa.
Tot reteta asta ramane valabila, cel putin pentru noi...a fost foarte laudata. te pup.