29 mai 2010

Pizza cu legume

 

Ma apropii vertiginos de vacanta muuuult asteptata si simt ca dau in balbaiala, asta inseamna ca mai am 5 zile pana la plecare... pentru ca nu m-am grabit sa mai ajung pe undeva si in weekend-ul asta ( ploios ) m-am apucat de treaba...mi-am aranjat tot ca sa pot sta fara grija in saptamana ce urmeaza.Tinand cont ca voi lucra pana vineri si de la munca voi pleca direct...,ca nu imi este suficient timpul dupa ce ajung acasa, m-am gandit ca nu trebuie sa mai gatesc nimic, ci doar sa fac pregatirile de rigoare. Am terminat de spalat, calcat, curat si totusi am intrat putin si in laborator, ca nu poti sta numai cu apa. Dar m-are lucru n-am facut...si chiar vreau sa le fac pe toate, dar timpul nu-mi mai ajunge. Sunt contra cronometru...

Maca a plecat la Cluj si inainte de a o duce Bogdi la gara, am facut o pizza cu legume...si asa i-a placut incat i-am pus si la pachet. N-am facut numai una, ci am facut trei pizza. Aveam si ceva sos bolognese care a mers de minune atat la ungerea blatului, cat si pus deasupra, in loc de ketchup. Mie nu mi-a placut niciodata ketchup-ul, am preferat sosurile facute din rosii si condimente. Iar sosul asta...e o bunatate, l-am gasit in dm, la Real.

Aceasta este, cred ca n-am mai facut pizza...ca nici nu-mi mai aduc aminte.Cand aveam pofta dadeam o fuga pana la Brasov, la locul nostru.

IMG_4731

BLAT: 280 ml apa, 2 linguri ulei masline extra virgin, 4 cani faina, 1 l-ta sare(optional),1/2 l-ta zahar granulat (brun), 1 l-ta drojdie uscata cu actiune rapida ( eu am gasit organica, la dm).

Se pun ingredientele mentionate in MP si apoi selectam programul nr.13" aluat cu drojdie".Operatia dureaza 1h si 20 min. Asa ca, intre timp, ne ocupam de topping.

TOPPING:  sos bolognese, 240 g mozzarela ( Santa Lucia, de la Galbani), 1 ardei mare galben, 1 dovlecel taiat rondele subtiri, 2 rosii feliate, 6 ciuperci mari (taiate lamele fine), 150 g masline fara samburi, branza Cheddar rasa, piper si oregano.

IMG_4697

Cam asta este ordinea. La cuptor au stat 30 minute. Repet, sosul bolognese a dat tot gustul, are o aroma puternica de rosii naturale bine coapte alaturi de: busuioc, oregano, ghimbir, curcuma, usturoi, telina, ceapa,dafin, cimbru, boia de ardei, morcov, piper, sare de mare.

pizza 

Asta va fi ultima postare pana in... De multe ori mi-am zis ca renunt la blog si n-am facut-o. Insa acum pot sa iau o pauza, si chiar una lunga! Posibil... voi reveni in IULIE.

Cu toata dragostea,

Eu.

 

 

 

Poza de mai jos nu face parte din reteta, e ceva personal.

 

 

 

IMG_4748

L-am prins pe Bogdi al meu balotand la pizza ;) inainte de meci...ca sa mearga bine berea, mda!

10 comentarii:

L spunea...

distractie placuta in vacanta!!

Catalina spunea...

Multumim draga mea! Cred ca ti-am spus ca vor fi doua...nu? pupici lui Hugo, scumpelul.

Adelina spunea...

Vacanţă plăcută! Şi sper să ne reauzim. Noi avem vacanţă în iulie, pe la sf. Atunci iau şi eu o pauză de blog. :)

L spunea...

domnule ce noroc au unii... pai distractie placuta in prima vacanta atunci :)

Catalina spunea...

Adelina, esti draguta, multumesc frumos. Unde mergi in vacanta?

Catalina spunea...

Laura, mersi mult. Ai zis bine cu prima vacanta...ca a doua oricum e distractiva. Ti-am zis ca facusem rezervare si pentru Disneyland. ALEXIA nu mai are rabdare...mai bine nu-i spuneam.

clara spunea...

ce pofta mi-ai facut.......
eu le fac deseori, dar numai din legume nu am incercat, branza aceea este bunaaa, al meu cel mic maninca una odata,
cred ca trebuie sa cumpar niste braza tofu (de post)si sa incerc sa fac pizza, cu boabe de porumb in loc de ciuperci..

ce repede a trecut timpul! gata de plecare?
cred ca tu abia astepti ce sa mai zic de Alexia daca a aflat si de disneyland!
drum bun, concediu placut si numai de bucurii si surprize frumoase sa aveti parte!

Adelina spunea...

Italia - Veneţia şi încă o localitate. Îmi scapă acum. :)

Catalina spunea...

Clara draga, sa faci pizza fara tofu...ca iese un dezastru, cel putin din punctul meu de vedere...tu stii acum ce va place.

Da, gata...ne pregatim de plecare. Vineri noapte vom fi pe drum...sambata cealalta ne vom intoarce in Bucuresti sa ne pregatim pentru a doua vacanta, deci vom ave pauza de 2 zile.

Mersi de urari...te pup cu drag.

Catalina spunea...

Adelina,

sa aveti o vacanta faina atunci, Italia e printre preferatele mele. Iubesc cel mai mult Roma, e ceva...de vis.
Te pup.