24 mai 2010

Diii calu, diii Maca !!!

Nu stiu ce a avut Alexia aseara...dar efectiv nu te puteai intelege cu ea, parca bause cateva doze bune de Red Bull...si cel mai rau a fost de Maca, ca a trebuit sa-i suporte energia pe propria piele.. N-am putut sa nu imortalizez momentele, ca sa-si aduca aminte de cate ii suporta buni de la  Cluj numai ca sa se simta nepoata ei bine...

IMG_4652

Atatea baloane in cap...si dupa ce ca biata Maca statea pe post de Spirit ( armasarul preferat dintr-un desen animat) Alexia mai si striga cat o tineau puterile: " Diii, diii...Spirit drag !"

IMG_4662 IMG_4663

N-a apucat sa-si traga sufletul ca a trecut imediat la doua ore de ..." De-a v-ati ascunselea"

IMG_4667

IMG_4669

" Maca, totul are farmec...daca te joci cu mine, faci miscare si mai intineresti!"

IMG_4670 " Hai Maca, sari cu mine, fa miscareee !!!"

IMG_4673

"Auzi Macaaaa, trebuie sa faci miscare !!! "

carnaciori din soia

Diii calule si...in loc de bici, copilul avea baloane de tras in cap. Am zis ca sigur o sa ma trezesc cu vecinii la usa sa lasam galagia, dar am scapat fara reclamatii.

IMG_4656

Un singur sms...de la vecinul de sub noi, ca nu putea sa doarma. Dar nu s-a suparat pentru ca o stie bine pe Alexia, ca e cuminte de obicei.

Tot vroia Maca sa vina la noi si sa se joace cu nepoata ei draga...dar nu in halul acesta!

2 comentarii:

Adelina spunea...

:))) Din cauza lenjeriei de pat. E de pe estiacasă.ro? Că şi eu mi-am luat. :)

Catalina spunea...

Daaaa, asa e...orice e cu cal, caluti, armasari trebuie sa cumparam. E innebunita, are o colectie mare de caluti, peste 100. Pana si caii cu indieni ai lui taica-su de cand era mic ii are si ii plimba in cosul de la bicicleta. Dar sa nu crezi ca lipseste Bolt, catelul ei de plus.
Si inca ceva, crede-ma ca noaptea nu am loc in pat langa ea de animale, cu toate doarme. Au fost momente cand ma trezeam impunsa de cate ceva...cal, catel, indian... :))