1 mai 2010

Cartofi "imbracati"

Excelenti !!! Si nu se fac greu deloc, si merg alaturi de ce poftesti, mai ales langa broccoli si sos tzaziki...reteta apartine Elenei Pridie.

IMG_4265

Reteta: 8 cartofi, (eu am pus 10, mici)

2 linguri ulei, 1 leg ceapa verde, 1/2 l-ta boia, 1/2 cana germeni grau ( eu am avut nevoie de 1 cana), 1 l-ta sare

Preparare: Se curata cartofii , se spala si se pun la fiert. Cand sunt gata se paseaza impreuna cu uleiul, ceapa tocata fin, sarea si boiaua.

Se lasa putin la racit ca sa se mai intareasca piureul, apoi se fac bile putin mai mari decat marimea unei nuci si se tavalesc prin germenii de grau amestecati cu putina boia, cam 1 lingura.

Astfel imbracati se pun la cuptor pe o tava cu hartie de copt. Se lasa pana se rumenesc frumos si miros foarte bine !

cartofi imbracati si clatite cu branza

IMG_4261

IMG_4271

Se servesc calzi cu salate proaspete. Sunt deliciosi!

IMG_4279

4 comentarii:

clara spunea...

ce idee grozava mi ai dat!
maine fac bulete de cascaval si acesti cartofi imbracati!
o seara frumoasa!

Catalina spunea...

Mersi la fel, Clara! spor la treaba si astept pozele!

clara spunea...

ok, au iesit!
le am servit cu salata de salata verde.
am facut si poze le voi posta, cu "acordul" de rigoare.
eu zic ca merg la un aperitiv rece printre alte bunatati, puse aleatoriu sau ca aperitiv cald cum ai tu poza.
am facut si bulete de cascaval tot de la tine si au minact cei mici si a doua zi la ciorba in loc de piine. bune au fost!!
se fac usor amandoua si sunt mai deosebite la un aperitiv!!!
le voi trece in "catastif"!

Catalina spunea...

Ma simt onorata,multumesc Clara! ma bucura faptul ca v-au placut. Sunt foarte gustosi si reci...se simte gustul cepei mai bine.

Abia astept postarea ta! pup.