11 mai 2010

Blogroll







Mamica bio

2 comentarii:

DoarATAT spunea...

Bună Ziua ! Doamnei Cătălină !
La Mulţi Ani ! Cu Sănătate, Iubire, ARMONIE, alături de cei dragi ! *** acelaşi GÂND BUN ! şi cititorilor dvs. ! ***
~
Voi păstra link spre această postare, care îmi reduce astfel numărul de linkuri, spre ce mă interesează (nou, pentru mine ... veganii !!!)
~
Vă mulţumesc, am preluat inclusiv ideea ... căci am Coloana Gadget, pe blogul principal, hiperîncărcată ! Eu mă mai descurc, dar cine intră ... oare ce gândeşte ?!
Dacă nu mă înşel, dumneavoastră sunteţi "mai vechea" Ducesa ?
~
Vă rog să nu mă bannati, chiar am nevoie de reţete (mai ales FĂRĂ foc !), nu atât pentru mine (am 55 de ani ... în februarie), care nu mai am mult timp de "făcut umbră pământului", cât MAI ALES pentru fetiţa mea, orfană de mamă ... care era "în burtică" atunci când mamei ei i s-a depistat ... un carcinom. Deci trebuie să O FERESC cât mai inteligent, de o alimentaţie ... eronată !!!
~
Cornelius, :)
PS: ... dacă vă deranjează comentariile mele, mă voi abţine ...
Am blocat accesul la comentarii la mine, pe 8 din cele 9 bloguri ! Toate au aceeaşi adresă de profil (domenii diferite, bineînţeles). Mi-am anulat inclusiv nişte "răsfăţuri" pe Coloana Gadget, dar ... m-am oprit la timp. La urma urmei NU EU trebuie să-mi dovedesc ... nevinovăţia ! Cel care acuză, trebuie să aibe ARGUMENTE VIABILE ! ... ... ~,

Catalina spunea...

Stimate domnule Cornelius,

Va rog frumos, inca de la inceput,sa nu va mai cereti atatea scuze...aveti prea mult bun simt si ma bucur cand intalnesc astfel de oameni, suflete pe cale de disparitie...Daca va este de ajutor un link direct catre aceasta lista...cu placere, din inima!

Lumina, iubire si pace, domnule Cornelius !

Si da, eu sunt Ducesa, pseudonim ales de fostii mei colegi...si nu din intamplare!