5 mai 2010

2 mai

N-am plecat niciunde de 1 mai…a fost o zi ca oricare alta, ba mai mult, am facut curatenie, am pus haine la spalat si am reusit sa mai pun in cutii pe unele dintre ele…adica pe cele groase (de iarna).

A doua zi (duminica – 2 mai) ne-am dus intr-o poienita aproape de Barajul Paltinu. Vroiam sa ma odihnesc, sa respir aer curat si sa gust bunatate de scrumbie pe jar. Pestele asta e fantastic cu lamaie, imi place enorm, are un gust deosebit! Nu ma omor dupa peste la gratar, dar scrumbie as manca oricand.

2 mai

Alexia a tot alergat cu Bolt prin padure…n-am vazut atata energie! Eu mi-am facut siesta visand la viitoarea noastra casa, cu curte…iar Bogdi citind despre interesanta viata a lui Yogananda. Mi-a placut mult aceasta carte, intr-o zi va trebui s-o recitesc. Sunt prea multe lucruri importante care nu trebuie uitate.

2 mai2

Chiar m-am simtit bine, mi-am incarcat bateriile pentru o noua saptamana, saptamana cu multe treburi de rezolvat !

2 mai3

2 mai4

Mai e o luna pana la concediu…si eu astept cu nerabdare marea, nisipul, pescarusii si plimbarile cu vaporul! Iar altceva nici nu-mi mai trebuie, vom avea muuuuuulllltaaaa treaba la intoarcere!

Niciun comentariu: