12 aprilie 2010

Supa de broccoli

Nu stiu daca am mancat ceva mai bun...poate supa crema de ciuperci, poate cea de rosii, nu, totusi nu cred. Asta e ceva deosebit si cu siguranta va face parte din meniul musafirilor pe care ii voi avea peste doua saptamani. VREAU SA-I DAU GATA ! ;)

Mama, tu stii la cine ma refer...eii, sa-mi spui de cate ori o vei mai prepara, ca de intrebat nu te voi intreba daca ti-a placut.Deci, astept nota. E atat de sanatoasa si de gustoasaaa, ca as bea cu cana!

IMG_3715

Reteta

1 buchet broccoli

1 avocado

1 radacina telina

1 fir de ceapa verde, nici mai mult, nici mai putin, musai verde, ca cea alba o amareste

zeama de la 1/2 lamaie (antioxidare avocado)

4-5 catei usturoi

1/2 cana apa + 1 litru supa legume/apa (la fiert)

zeama de la 1 lamaie intreaga

2 linguri ulei masline/ orez, de preferat orez

sare ( optional, depinde cat de sarata e supa de legume)

Daca ar fi fost dupa mine, n-as mai fi pus sare deloc in supa asta pentru ca se stie cat de bine inlocuieste lamaia sarea.

spanac, tiramisu, stevie, smothie1

Preparare: Se spala bine buchetul de broccoli si se desfac buchetele mici care intra la blender alaturi de avocado curatat si taiat. Deasupra stoarcem zeama de la jumatatea de lamaie ca sa ramana la fel de verde.

Se adauga telina cubulete, firul de ceapa, usturoiul si jumatatea de cana de apa. Se mixeaza totul si compozitia rezultata se rastoarna in oala. Se lasa la foc mediu si se adauga litrul de supa calda, 2 l-guri ulei,se amesteca si se mai adauga zeama de la o lamaie intreaga.

Se lasa pe foc pana in momentul in care da primul clocot sau incepe usor sa se umfle. Stingem focul si acoperim cu capac. Supa isi pastreaza o culoare frumoasa, asemanator inghetatei de fistic.

spanac, tiramisu, stevie, smothie2 Eu am preserat putina boia iute pentru decor, dar nu-i musai!

Delicioasa!

IMG_3723

6 comentarii:

Ina spunea...

mmmmm, Cata scumpa asta chiar am s-o fac! Prea ai laudat-o sim-ai facut curioasa. te pup!!!

Catalina spunea...

Ina, e buna tare...eu am mancat si de avocado si mi-a placut la fel de mult. Daca o faci, astept impresii. pup, draga mea!

Ina spunea...

ahhh, da. am facut ciorbica de praz cu zeama de varza si efectiv m-a cucerit!!!!! am uitat sa-ti spun... vai cvat de buna a fost. Am s-o mai fac s-o si postez!

Catalina spunea...

Yupiii, ce ma bucur ca ti-a placut. moarea de varza ii da tot gustul. hai ca abia astept sa ti-o admir pe blog.puuup!

L spunea...

cred ca o s-o incerc si eu, felicitari!

Catalina spunea...

Mersi Laura, se face rapid si sigur iti va placea.