18 aprilie 2010

SARMana...

Scriu aceste randuri pentru a raspunde unei dudui ( cu statut social incert ) , care in megalomania-i data de obtinerea unui grad I de "profesor" ( vai de scoala romaneasca,pe mainile cui a ajuns...) a inceput sa latre si sa muste ca o jivina turbata, pentru ca eu, " o taranca cu opinci murdare de noroi" mi-am permis sa-i atrag atentia ca reteta ei nu e originala.

Probabil ca se inspira de la "eminentii" ei scolari care o copiaza la extemporale si incearca si ea sa-si aroge niste lucruri cu care nu are nici in clin, nici in maneca.

Doamna profesoara,pe vremea cand am facut eu scoala primara se lua nota 1 daca te prindea copiind,dar ce pretentii sa mai ai acum cand totul se rezolva cu sfanta spaga...

Fetito,e o onoare in zilele noastre sa fii taran in opinci(o clasa sociala pe cale de disparitie, cu bun simt,care a fost candva temelia societatii romanesti ) dar nu ma astept de la o parvenita ca tine sa stii asta.

A ajuns Bucurestiul cuibul tuturor viniturilor,coate goale,mate fripte(vorba lui nenea Iancu) care tin lectii de morala si te sfideaza cu impertinenta lor.

Chiar te cred ca nu ti-a placut blogul meu.Asa zicea si vulpea cand nu ajungea la struguri...ca sunt acri.Tu n-o sa ajungi unde am fost eu nici macar cu degetul pe harta,si apropos de rudele mele de la tara care imi citesc blogul,tin sa-ti spun ca intradevar locuiesc la tara...tara tuturor posibilitatilor(asa i se spunea Americii odata,dar nu cred ca tu stiai treaba asta).

Asa ca lasa privirea in jos,intoarce-te in ghetoul tau din Bucuresti sau intr-o alta mare metropola din Romanica... si pregateste-te de lectia deschisa,ca abia asteapta lumea sa-ti soarba inestimabilele cunostinte teoretice si practice pe care le-ai acumulat in vasta ta carierea de profesoara...hai pa,da-i drumul la culcare!

8 comentarii:

L spunea...

N-o lua in seama! Nu stiu cine e dar nu merita sa-ti pierzi energia si timpul cu asa ceva. Nu stiu cat de comod iti e, dar daca faci blogul cu invitatie scapi sigur de comentarii de genul asta.

Catalina spunea...

Ai dreptate, nu trebuie sa-mi pierd vremea cu o toparlanca ca ea. Ideea cu invitatiile suna bine, insa nu pot face treaba asta din mai multe motive...cel putin deocamdata.
Iar duduia asta nu mi-a comentat pe blog...s-a dezbracat de caracter pe blogul ei, postand ceva mizerabil la adresa mea. I-am pus o intrebare normala si fara s-o jignesc...daca nu cumva orezul cu stevie este o coincidenta, ca facusem si eu. A raspuns tuturor comentariilor de la postare, dar fara sa-mi raspunda si mie. Apoi, vazand ca mi-a sters intrebarea...si tot n-am inteles de ce, i-am spus ca nu e originala pentru ca putea sa-mi dea un raspuns scurt si la obiect. De-aici si pana la isteriile ei...dar poate e complexata si se simte inferioara multora din blogosfera. Dar m-a socat latratul ei, efectiv nu ma asteptam sa fie nebuna de legat. Nu am mai intalnit asa isterica, sincer.

Adelina spunea...

Nu-i vorba de Jurnalul Anei? O citeam într-o vreme des, dar de când cu scandalul privind fătuţa aceea bolnavă mi-a lăsat o părere tare proastă.

Ei şi dacă nu-i vb. de ea, să ştii că are reţeta f. asemănătoare cu a ta (mă refer la aranjarea în farfurie) şi nu a scris sursa. Pe mine mă irită chestia asta. Ce e aşa greu să laşi un link?

Catalina spunea...

Daca te uiti putin la titlul postarii...i-am scris numele fara majuscule. Si da, despre ea era vorba.Dupa ce m-a porcait...a sters postarea ca sa nu rada altii de ea.
Nu ma deranjeaza sa te inspiri...toti o facem, dar sa ai asa o manifestare de turbare...pentru o simpla intrebare pusa in cel mai civilizat mod...chiar nu pot intelege.
Numai bine, Adelina!

Adelina spunea...

Chiar nu observasem numele din titlu. :)

Of, Doamne! Singură s-a dat de gol. Dacă era nevinovată lăsa postarea şi scria civilizat. Sincer chiar mă întrebam unde a scris de rău. Bine că m-ai lămurit.

Zi faină să ai! Las-o în pace, nu te mai supăra, uite aşa îşi pierde cititorii. Clar nu o să o mai citesc, nici măcar ocazional. Te pup!

Catalina spunea...

Eu mai zic ca, daca era atat de corecta...nu stergea intrebarea mea de la comentarii...si nu se apuca sa-mi faca mie cititorii tarani, mai ales rudele...de unde stie ea cum sunt rudele mele si unde locuiesc ele? de unde stie ea ca eu vreau publicitate, cand pur si simplu postez de placere. A intrecut masura si de-asta am postat raspunsul direct pe blogul meu.

Te pup si eu, o zi minunata si tie!

Adelina spunea...

Te cred. Şi eu m-aş fi supărat. Iar în ceea ce priveşte faptul că a jignit cititorii şi rudele tale, ce să zic. Eu sunt ţărancă, jumătate din viaţa mea am stat la ţară şi sunt tare mândră de asta. :))) Mai bine ţărancă decât habotnică. ;)

Catalina spunea...

SARMANA !