22 aprilie 2010

Mic dejun delicios

E incredibil de gustos, mai mult de-atat n-am ce sa spun!

IMG_4056

Reteta:  lapte( fierbinte) din cereale, de preferat cel de orez cu vanilie

             fulgi de orez integral ( se gasesc in magazinele naturiste)

             sirop de agave

             scortisoara

Se adauga fulgii ( cantitatea se pune dupa ochi, in functie de consistenta)in laptele fierbinte pentru a se inmuia mai bine. Se indulceste numai dupa preparare, cu miere sau sirop de agave, iar deasupra se presara scortisoara.

IMG_4065

Foarte bun pentru copii !!!

4 comentarii:

Ina spunea...

imi faci pofta! Auzi dar cum sunt fulgii de orez? Mai buni decat cei de ovaz? Pup!

julia spunea...

Catalina,ai dreptate.este preferatul copiilor,ai mei ar vrea sa-l consume la orice ora.delicios!

Catalina spunea...

Ina, da, sunt mai buni la gust si putin mai moi. Sunt mai fini, nu atat de grosieri, pup.

Catalina spunea...

Julia, sunt de acord cu tine. Si Alexia mea ii mananca cu placere...aseara mi-a dat nota 10 dupa ce a mancat.