10 aprilie 2010

Limonada super

Limonada asta iti taie toate starile de greata sau dupa ce mananci ceva ce nu prea ti-a cazut bine, intra super...am baut odata in Brasov si de-atunci imi fac eu singura, acasa.

4286997639_b4af1b41e1_m

Reteta: 1 portocala taiata bucati

1 lamaie taiata bucati

miere de salcam

apa de izvor proaspata si rece

1 cm ghimbir ras

menta tocata marunt si fin

Intr-o cana mare sau halba de bere se amesteca bucatile de fructe cu miere si ghimbirul ras si se lasa 10 minute. Se adauga apa rece de izvor si apoi menta tocata. Se bea cu paiul, este racoritoare si energizanta. O ador !

4 comentarii:

Lilly spunea...

Perfecta!Am sa retin idea!

Adelina spunea...

Ce bine arată! :) Dar numai mie-mi place ghimbirul, aşa că nu mă deranjez să fac doar pt. mine. Mă delectez cu poza ta. :)

Catalina spunea...

Daaa, perfecta !

:)

Catalina spunea...

Pai Adelina, fa atunci fara ghimbir, ca nu e musai! singura chestie e ca are si el proprietatile lui, dar acuma no, nu mai pui.