15 martie 2010

Salata de fructe

Ideala la micul dejun…spun asta pentru ca doar in prima parte a zilei sunt asimiliate cel mai bine vitaminele, mai ales pentru un plus de energie pentru intreaga zi!Seara, fructele nu se digera, ci doar fermenteaza in stomac, producand balonari si gaze intestinale. Cel mai frecvent se intampla atunci cand nu lasam sa treaca 3 ore de la o masa proteica si 2 ore de la o masa in care am consumat glucide.

IMG_2884

Imi plac salatele de fructe, dar numai anumite combinatii, de fructe dulci…cea mai buna combinatie dupa parerea mea este cea de fata, cu mango, para bergamota, ananas, banana si fulgi de migdale. Daca salata o doresc mai zemoasa, fructele nefiind suficient de coapte si suculente, adaug putina apa din flori de portocal sau rom. Deasupra presar menta tocata, imi place cum se combina aromele si parfumul. Dar nu numai la salata de fructe merge menta de minune, ci si intr-o limonada din lamaie cu portocale si miere.

Pentru salata de mango am folosit 2 fructe de mango, 2 pere, 1 ananas, 1 banana, o mana fulgi de migdale. La final presar menta si servesc. Nu este nevoie sa amestec salata, fructele rezista mai bine daca nu le ametesc atata cu ustensilele…

Pentru mine n-au ce cauta in salatele de fructe merele, portocalele, grepfruitul…afinele, zmeura, si sa zic si de capsune…cam toate fructele acide. Ele nu fac altceva decat sa “taie” aromele fructelor dulci si sa tulbure buna digestie a acestora. Mai bine le consum singure, necombinate.

Niciun comentariu: