9 martie 2010

Macinici

O alta zi din an pe care o astept cu nerabdare, ziua de 9 Martie !

IMG_2876

Macinicii acestia sunt facuti de mama mea ( sambata a fost aici de am sarbatorit Ziua femeii in Breaza) cu maciniti cumparati de gata! Au avut lamaie, rom, scortisoara si nuci, inclusiv nuci caju. O bunatate !

IMG_2881 IMG_2882

2 pachetele de opt-uri, 3 L apa, zahar ( sirop agave), lamaie ( zeama si coaja), rom, scortisoara dupa gust, dar si nuci tot dupa gust. Eu imi pun destule nuci pentru ca imi plac la nebunie. Pastele se pun cand apa a clocotit cu indulcitorul si coaja de lamaie, apoi, cand se racesc se aduga putin rom ( esenta), nuci si scortisoara. Simplu si delicios ! Yami...

IMG_2879

PS: am avut surpriza cand m-am intors de la serviciu... si d-na Monica ( guvernanta fiica-mii) facuse astazi macinici cu Alexia, numai ca opt-urile le-au confectionat cu ingrediente de casa si modelate cu propriile lor manute... rezultatul a fost peste asteptarile mele. Nu stiu care este secretul doamnei, dar mi-au placut enorm. Sarut'mana pentru masa !

DSCN7539

2 comentarii:

Ina spunea...

Ce pasare aveti? Pup!

Catalina spunea...

Ina, salut! ai lipsit si tu destul...cred ca ai fost plecata, asa-i?

Nu stiu ce pasare este, sincer. D-na Monica a gasit-o si daca nu o lua acasa, murea de frig. Maine sau poimaine o va elibera, asta daca stau ninsorile, ca ninge fara oprire.
Te pup draga Ina!