13 martie 2010

Ciorba de loboda

Aceasta ciorbita de loboda este exact pe gustul meu, nici prea subtire, nici prea groasa...acrisoara si usoara! M-am bucurat cand am gasit-o in piata, la mamaie care vinde cu gramajoara tot ce-i rasare prin gradina... 2 lei legatura, iar eu am luat 3 ! Ceapa arata frumos, era proaspata si firul destul de sanatos, asa ca am bagat si vreo 4 legaturi de ceapa in sacosa.

M-am apucat imediat de ciorba, abia asteptam s-o gust, ca mi-era dor de loboda...

IMG_2910

3 L apa, 1 legatura ceapa verde ( 4 fire) tocata,

1/2 telina rasa,

1 morcov tocat,

1 ardei rosu tocat,

3 legaturi de loboda tocate,

1 cescuta orez,

1 pahar bors de casa.

Se adauga 2 linguri ulei din samburi de struguri si marar tocat. Clar ca se fierb toate astea in ordinea mentionata.

Nu-mi mai trebuie nimic altceva, e tare, tare gustoasa !

PS: Mi-am adus aminte... mi-am dezactivat contul de pe Facebook, chiar am inceput sa fac alergie la site-ul asta de socializare ...pentru unii e o moda, pentru mine o pierdere de timp.

2 comentarii:

Adelina spunea...

N-am mâncat niciodată ciorbă de lobodă, dar face bunica nişte plăcinte cu lobodă atât de bune...

Eu am cont pe Facebook, făcut de vreo 2 luni. Dar nu ştiu cu ce se mănâncă. Nici poză nu mi-am pus. :)))) Intru rar doar să mai văd noutăţi legate de mâncare la Ina. Ai dreptate, e o mare mare pierdere de timp!

Catalina spunea...

Adelina, loboda e tare buna si sanatoasa...iar ciorbei ii da un gust interesant. Poate vei incerca intr-o zi sa pregatesti o ciorbita de loboda...

Cat despre Facebook, nu stiu cum de am intrat in el, cred ca printr-un simplu mesaj pe yahoo dand accept. Am incercat sa vad cum se mananca, dar am ajuns la concluzia ca nu-i decat un "tzarc" care iti fura datele personale si mai apoi se foloseste de ele. Eu il mai vad ca pe un centralizator virtual...o evidenta a populatiei. Cat de usor suntem manipulati si cat de usor ne fura timpul. Asta se si doreste de fapt.
Te imbratisez si te felicit pentru ca nu te-ai lasat prinsa in jocul "lor".