18 februarie 2010

Salata cu broccoli si maioneza de orez

Nu ma omor nicicum pe broccoli, dar salata asta mi-a schimbat parerea. Pot sa spun ca numai pregatind-o astfel as putea sa mananc mai des aceasta leguma care este foarte sanatoasa si bogata in vitamina C.
 
IMG_2354
1 capatana broccoli, 2-3 fire ceapa verde, 200 ml crema de orez, sare de mare, piper, usturoi sau praf de usturoi, 1 l-ta ulei masline extravirgin , zeama de la 1/2 lamaie
( uleiul calitativ este acela care se gaseste imbuteliat in cutii, nu in sticle, fara a patrunde lumina si fara a-i distruge proprietatile !!! )
IMG_2288
IMG_2298
 
Se oparesc buchetele de broccoli in apa cu sare, se scurg si se pun intr-un castron. Punem ceapa verde tocata, sare, piper, lingurita de ulei masline, usturoi dupa gust, crema de orez si zeama de lamaie.
 
 
IMG_2303
IMG_2307
IMG_2319

 

Se amesteca si se serveste rece, e delicioasa, foarte gustoasa, nu ma asteptam la asa rezultat!

IMG_2309
IMG_2374
 
Zeama care si-o lasa salata... e bestiala! special am pozat-o, ca sa tin minte !
 
 
 
IMG_2382
 
Un fel de mancare usoara, foarte sanatoasa! Merge foarte bine ca si garnitura, mai ales la pestele mai gras, gen... somon, macrou, ton etc.

3 comentarii:

Ina spunea...

Imi faci o poftaaaaa!!! Eu ador broccoli! Yum! Am s-o fac, garantez!

Catalina spunea...

Nu zici ca si-a facut si mama astazi...m-a sunat sa-mi spuna ca-i place extraordinar de mult, ea ura broccoli, nici sa-l vada nu accepta! Ea si-a facut fara crema de orez, care se poate inlocui cu orez fiert si un strop ulei masline...si lamaie cat mai multa!
Tot gustul ii dau ceapa si usturoiul, ca sa nu mai zic de zeama de lamaieeee...extraordinara salata, maine fug sa mai cumpar broccoli.
Sa-mi spui daca ti-a placut. te pup scumpa mea!

producator.legume spunea...

Buna ziua!
Ma numesc Mihai sunt din Bucurestui si de 3 ani ma ocup si cu produsele 100 % naturale. Ce pot sa va spun. daca sunteti din Bucuresti si Pitesti pot sa va aduc si dumneavoastra la domicilu produsele mele in functie de perioada in care se fac. Pentru mai multe detalii nu ezitati sa ma contactati pe producator.legume@gmail.com sau 0721481820. Ferma o avem la Topoloveni Arges . Anul trecut am avut Broccoli la 10 ron/ kg sau 3kg la la 20 ron, Rosii Cherry la 7 ron/kg sau 3kg la 15 ron castraveti samanta de buzau, fasole teci, ardei iute, busuioc verde si rosu, menta verde, etc. Anul acesta o sa avem si prune si pere de vara si de toamna, pomii nu sunt stropiti si nu in ultimul ramd Gaini de taiat , oua ecologice si din vara pui de curte crescuti lliberi si iepuri
Toate produsele sunt proaspete si livrarea se face la sf sapt sau la inceput
Cu stima,
Mihai
http://producator-legume.blogspot.com/
producator.legume@mail.com
0721481820