14 februarie 2010

La multi ani, Alexia!

Te iubim si iti dorim tot ce e mai bun... sa fii fericita!

Toti cei dragi.

IMG_2163

Sunt o mamica norocoasa din ziua de 14 februarie 2005 orele 16:05'...atunci cand s-a nascut la maternitatea CF2 Bucuresti...un copil extraordinar de bun, care n-a creat deloc probleme, care n-a plans de colici si care nu m-a trezit noaptea , care n-a miorlait atunci cand i-au dat dintii, care nu s-a tavalit deloc pe jos atunci cand i-am refuzat un lucru., N-a plans cand a fost lasata cu altcineva sau cand ceva nu ii facea bine. Alexia n-a plans nici in primele zile de gradinita... S-a adaptat de bebelusa la drumuri lungi, iesiri cu prietenii sau la petreceri tinute in casa la noi. Este un copil exceptional, foarte cuminte si foarte intelegatoare...asa copil sa tot cresti!

"O minune de copil" cum spun eu, si nu numai eu...Oricine poate confirma. Sunt mandra de ea...si o ador! Si da, am dorit sa fie fetita, pentru ca fetele sunt mai altfel...iar eu sunt deja un model pentru ea...nu iese niciodata din casa fara a se parfuma, fara sa-si aranjeze parul sau fara accesorii in ton cu hainele. Ii plac pantofii si posetele la nebunie... :) palariile sau bascutele. De asemenea, cerceii sunt accesoriile pe care le schimba cel mai des si fara de care nu s-ar lipsi. Deci e foarte feminina si foarte cocheta. Este foarte admirata la gradinita, nu neaparat pentru eleganta, cat pentru bunul simt si cumintenie. Si nu ca este a mea...dar e un copil foaaaaaaaarrrrte inteligent, uneori uiti ca discuti cu un copil de cinci ani...iar azi, pentru prima data...mi-am dat seama ca desi are de toate, ceva ii lipseste teribil... " Ce ciuda mi-e ca sunteti surori...eu nu am nici un frate!" - asta dupa ce ma vazuse pe mine si pe Oana stand la povesti.

Draga mea, sa cresti mare si sa nu uiti ca te iubim enorm...si suntem foarte mandri de tine!

Mami.

PS: Fii binecuvantata!

IMG_2166

IMG_2169

IMG_2162

IMG_2124

IMG_2181

IMG_2193

IMG_2201

Extra tortul !

IMG_2192

14 comentarii:

CamiB spunea...

Sa-ti traiasca fetita si sa-ti aduca numai bucurii, iar voi puneti si-i faceti un frate/sora, nu vedeti cum sufera?
La multi ani, Alexia!

Ina spunea...

Ce frumoasa e in rochita!

Alexuta sa ai parte de tot ceea ce e mai bun pe lume si de tot ceea ce te va ajuta sa zidesti un caracter nobil. Sa ii asculti pe mami si pe tati ca si pana acum si sa nu uiti ca multa lume te iubeste! Desi nu ma cunosti, iti urez si eu LA MULTI ANI, sa fii fericita!

P.S. Imi place la nebunie noul sablon! Nu-l mai schimba! Pup!

Catalina spunea...

Cami, nu zici tu rau, insa nu e usor deloc...mai ales acum. Deocamdata procesez ideea. Mersi de urari, numai bine si te pup!

Ana spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Catalina spunea...

Ina draga, mersi pentru cuvintele tale frumoase...sa stii ca intr-o zi Alexia te va cunoaste, ai sa vezi. pupici si multe imbratisari de la noi.

PS: am obosit si eu cu sabloanele :))

Sper sa ma opresc aici, ma bucur ca-ti place...mai ales ca are portocaliu ;)
La tine m-am gandit imediat, de cum l-am zarit ! pup.

Catalina spunea...

Ana, multumim din suflet pentru tot, esti tare draguta! Faza cu fratiorul...nu stiu ce sa zic.
Uita-te mai intai in jur...totul arata dramatic!

maya spunea...

La multi ani,draga Alexia!Sa ai parte de o viata lunga,fericita si sa fii sanatoasa!

Catalina,ai o fetita frumoasa foc!

Catalina spunea...

Multumesc Maya draga, sa va bucurati si voi de fetita voastra si sa fiti fericiti.


Maya, multumesc de compliment. esti draguta tare. te pupam cu drag!

dana spunea...

la multi ani alexiei! sa-ti traiasca sanatoasa si fericita! altceva n-am ce-i dori, ca frumoasa e deja, si cuminte si desteapta. poate, un fratior, daca asta ii lipseste sa fie fericita...
si tortul a fost pe masura, pentru asa printesa!
catalina, bucura-te de fiecare clipa!
pupici, dana

Catalina spunea...

Multumesc Dana, multumesc la fel! Incerc sa ma bucur cat pot, te imbratisez.

Adelina spunea...

La mulţi ani! E o dulce şi o frumoasă! :)

Catalina spunea...

O,Adelina...ce surprizaaaa !!!

Multumim draga mea, multumim frumos!

Edith spunea...

La multi ani, sa fie sanatoasa, norocoasa si fericita! :)

Catalina spunea...

Edith...ce vizita surpriza! multumesc draga mea pentru urari, te pup.