7 februarie 2010

Imi doresc de 8 martie...

Poate vede dragul meu sot...cine stie , si s-o mai indupleca inca o data... ioi, sper ! ;)

Deci cade Kitchen Aid...ca e prea complicat de achizitionat si nu mi se pare nici diferit ca functii fata de KCC care poate ajunge la mine cu un singur apel...

PS: chiar sunt in lipsa de spatiu la bucatarie, iar zilele trecute mi-a venit si deshidratorul care e cat roata carutei si pe care-l tin in cutie, jos langa frigider...sper sa ne mutam cat de curand si sa am o bucatarie de cel putin 20 mp.

11 comentarii:

Ina spunea...

wow, ce super pare! Eu iti tin pumniiiiiii, sper sa se induioseze :P

Catalina spunea...

Ina mersi...eu totusi sper sa-l am inainte de 8 martie...iti dai seama. Am vazut un filmulet cu tot ce face acest robot si m-a dat pe spate, uita-te te rog aici :

http://www.marketonline.ro/roboti-de-bucatarie/robot-de-bucatarie-kenwood-km266

filmuletul e in josul paginii...ce parere ai?

Ana spunea...

oau,ce grozav e!!! face totul! cat e de scump? sunt sigura ca ti-l va darui sotul si inca mai devreme de 8 martie:)

Catalina spunea...

O,da, e grozav tare! pai variaza intre 900-1200 lei, depinde daca are toate acesoriile, mai ales moara, cel de facut pastele...dar cam asta este pretul la promotie.

Catalina spunea...

Accesoriile, scuze !

Ana spunea...

aha...eu am stricat Mixy de la Zepter si tare sunt suparata,cand voi avea ceva bani o sa merg sa vad daca il pot repara, asa am un robot,mai vechi, philips, dar sa zicem ca deocamdata imi ajunge, pentu cate fac eu :)

Catalina spunea...

Pai cum ai reusit sa-l strici? la mine nu se strica nimic, doar sa dau cu ele de pamant si nici asa. Zic si eu ca poate imi iau altele...ca se arde ceva si nimic dom'le...Mixy a facut panza de paianjen aproape, eu il folosesc doar cand macin nuca, atat. Si apoi daca nu iti place sa faci experimente...n-are sens sa iti bagi banii in scule de bucatarit. te pup.

Ana spunea...

cand am facut caramelele alea raw de duda ce sunt in loc sa le pun la robot le-am facut cu mixy, nu mi0am dat seama ca il voi strica

Te pup si eu Sa ai o saptamana linistita!

Catalina spunea...

Mersi la fel Ana !

Ina spunea...

M-am uitat la filmulet, robotul asta cred ca isi merita banii. Daca e atat de bun pe cat arata, e super. Pretul e din nou f bun insa sper sa fie si calitativ. Eu te-as sfatui sa mergi sa il vezi intai intr-un magazin si abia apoi sa ti-l cumperi.

Catalina spunea...

Brandul e ok...eu am avut un cdplayer la fosta masina...n-am avut probleme! o sa ma uit de robot si in magazine...dar asa cum ai spus, e o minune de robot.Sa vedem acum...mersi oricum, pup.