6 februarie 2010

fusilli cu crema de branza, nuci si fructe uscate

N-am mai facut pana acum paste cu nuci si nici paste la cuptor fara zahar...dar pot sa spun ca este formidabila combinatia, seamana mai mult cu o prajitura decat cu obisnuita budinca de macaroane.

IMG_1862

Pe langa pastele fierte si scurse, am pus o crema facuta din 5 galbenusuri, branza de vaci cu ricotta, nelipsita coaja rasa de lamaie, vanilie si 2 linguri sirop agave, poate merge la fel de bine si mierea.Am tocat caise, prune si stafide uscate si le-am adaugat in compozitia cu branza...mai departe se stie...am uns tava cu unt si am incorporat crema cu pastele, am aruncat nuca pisata deasupra...si dupa ce s-au rumenit, am servit cu sirop de artar... o nebunie!

Recently Updated1

Merge servit si rece...dar siropul patrunde mai bine daca incalzim putin " prajitura"

IMG_1858

4 comentarii:

Ana spunea...

arata extraordinar! Ma crezi ca eu ricota nu am mancat pana acum deloc? de cand zic sa iau si eu! Catalina,dar la calorii cum sta prejiturica asta minunata, ai idee? ca as face daca ar fi putin calorica, asa, slivez uitandu-ma la poze
Duminica placuta!

Catalina spunea...

Mersi Ana draga ca iti place...ricotta e o pasta de branza, fara sare...ceva ca si Almette simpla.Tartele ies excelente daca o folosesti...e foarte fina.

In legatura cu caloriile...s-o luam asa: una bucata cat podul palmei...nu e problema, gandeste-te ca nu are zahar rafinat, nici macar brun, care pentru mine e tot aia...combinatia paste-branza e mai pacatoasa, dar gandeste-te ca nu e sarata si nici grasa. eu cred ca nu e problema daca o faci o data la doua, trei luni...si de ce atata teama, esti la dieta?

Ana spunea...

mda, cam sunt, dar azi iar am stricat dieta ca e ziua mamei si am mancat o felie de tort..... cu budinci dietetice si fara zahar facut special pt dieta mea,dar blatul e din acela din comert deja taiat in 3 ...siropul facut cu fructoza,dar se face praf blatul asa de moale iese.
cred ca incerc macarde Paste reteta ta.caci pana atunci as vrea iar fara zahar si paine
Pup

Catalina spunea...

Pai sa-ti traisca mama si lasa, nu trebuie sa te intristezi din cauza tortului, a budincii...poti scoate de maine cuiele bagate azi...mananca numai salate si gratar...daca consumi carne.Fii atenta la combinatii...chiar daca sunt fara zahar, tot ingrasa! si mai sunt si nesanatoase pe deasupra. iti tin pumnii!