28 februarie 2010

Cotlet de rechin la gratar

IMG_2409

Nebunia asta de gratar cu rechin tinut in bait (marinata) este nemaipomenita! Cand am mancat prima data rechin, nu mi-a placut mai deloc, insa de data asta, pregatindu-l astfel... m-a dat gata, absolut fantastic, gustos, aromat, usor !

IMG_2384

IMG_2408

Pt. 5 bucati: Se face marinata din 2 linguri ulei susan, 1 ceasca sos de soia, usturoi cat de mult, zeama de la o lamaie, ceapa si arpagic deshidratat, radacina de ghimbir, piper alb. Se tine rechinul la macerat peste noapte( in frigider) si a doua zi se arunca pe gratarul bine incins...mmm, grozav !

IMG_2407

Se poate servi cu cartofi, orez sau legume. In cazul meu...cu salata si ceapa verde!

IMG_2417

Ideal daca n-ai timp de bucatarit si vrei ceva rapid si usor.

IMG_2412

8 comentarii:

maya spunea...

Am încercat si acasa,am gustat si în Italia ,si în München,pregatit în diferite feluri...nu mi-a placut niciunde!Chiar si cu sos,mi s-a parut uscat.Chiar si facut scurt...egal cum,asta nu e pentru mine.Sotul a mîncat.

Catalina spunea...

Uscat? nu...mai degraba fad, parca era cod cand am mancat prima data.A doua oara...adica tinut in marinata e bestial, fraged, ca aproape se rupea. O nebunie !

Eu cred ca totul e sa stii cum sa-l prepari, pai nu?Iar cu sos...nu cred ca l-as manca, sigur nu mi-ar placea.

Adelina spunea...

Medalionul de rechin e mâncarea mea preferată. Sincer nu mi se pare nici fad nici uscat. Mai ales gătit cum trebuie şi cu multă zeamă de lămâie. E perfect! :) Şi al tău arată nemaipomenit!

Catalina spunea...

Ai dreptate Adelina, e excelent! Totul e sa stii cum sa-l prepari, mai ales tinut in marinata si cu lamaie din belsug. Mersi, te-am pupat!

LauraAdamache spunea...

La Multi Ani draga mea!! Iti doresc un 8 Marie plin soare si caldura si o primavara minunata!! Te pupic!!

maya spunea...

O primavara frumoasa,si la multi ani!

Catalina spunea...

Laura, mersi frumos. pup!

Catalina spunea...

Maya, asemenea !