16 februarie 2010

Clatite delicioase, fara oua

Aveam o cutie de faina integrala 4 cereale ( porumb, orez, mei, hrisca)si pudra de roscove pentru clatite si zilele trecute le-am "confectionat" pentru Alexia. Nici nu ma asteptam sa iasa atat de pufoase ca cele din faina alba si oua, dar uite ca m-am inselat... Ce-am constatat in schimb...ca foaia de clatita trebuie sa fie mai grosuta, altfel riscam sa le rup in momentul intoarcerii.

IMG_2113

Au fost servite cu crema de ciocolata si dulceata de zmeura

IMG_2115

Compozitia: 1 cutie faina integrala 4 cereale, 1 L lapte de orez, 2 linguri unt Ghee, putin sirop de artar pentru gust si aroma. Am mai adaugat putin lapte de ovaz, ca n-a fost suficient cel din orez. N-am mai facut aprovizionarea cu lapte in perioada de boala...nu-mi era aminte de nimic.

IMG_2094

Am amestecat ingredientele si m-am apucat de lucru imediat, fara sa mai las compozitia la frigider, asa cum faceam inainte. Mi-au iesit in jur de 20 de clatite si a fost bataie pe ele, mai ales ca in seara respectiva venise la noi si Tudor, colegul care ne-aduce oua si pui de casa. Si el este adeptul produselor naturale, asa ca numaidecat au fost inhatate cu pofta de pe platou.

IMG_2096 IMG_2100 IMG_2101

IMG_2103 IMG_2104 IMG_2116

IMG_2105

Si cu ciocolata, si cu dulceata favorita a Alexiei

IMG_2106

2 comentarii:

Ina spunea...

Ti-am zis eu ca-s mai bune! ;)

Catalina spunea...

Sunt bune toate Ina, ca sunt fan clatite! Insa reteta de fata este mai sanatoasa, mai...light, e altceva!
te pup draga mea.