22 ianuarie 2010

Vacanta

De astazi intram intr-o scurta vacanta…asta din cauza conditiilor meteo nefavorabile. Se stie ca nu se mai construieste nimic pe gerurile astea, iar la birou…nu mai ramane decat Departamentul Decontare. Nu ca ne-ar fi stricat o saptamana de pauza…dar se vor imputina zilele de concediu pentru la vara… asta este! Eu oricum visez la un concediu de zece zile…undeva unde sa fie si munte si mare. Am eu o idee…insa voi vedea daca o pun sau nu in aplicare.

Astazi, ca este vineri…avem program scurt, adica pana la 13:30 vom pleca la Bucuresti.Nu vom trece pe-acasa, vom merge la film ca ne-am luat bilete la Avatar…ca m-au innebunit toti cu filmul asta. Il am pe dvd, dar e tras din cinema…deci nici nu se merita sa-ti strici ochii pe un LCD,tot mai bine mergi sa-l vezi 3D. Dupa film, adica undeva pe la orele 20:30 vom pleca la parintii mei…ca n-am mai fost din octombrie. Mamaaa, abia astept cand voi intra in casa, sa-mi miroasa a placinta cu dovleac, asa mi-a promis draga de tine! O sa trecem sambata seara si pe la prietenii nostri, Catalina si Ciprian ca s-o cunoastem pe Ana, fetita lor de 7 luni…ca tot le promiteam ca venim, venim! Daca se pune pe viscol si temeraturi de –20 grade C, atunci clar ca nu ne vom intoarce duminica la Campina.

Vrem s-o ducem pe Alexia la sanius saptamana viitoare, undeva la Sinaia sau Predeal, desi mi s-a acrit de Valea Prahovei ca de mere padurete… sa mai stam si noi cu ea, ca destul ne vedem numai seara si prea putin timp ii acordam. Numara zilele pana la primavara, i-am promis ca o saptamana voi sta numai cu ea, acolo unde isi doreste cel mai mult, la Disneyland! Si daca ii promit, ma tin de promisiune.Nu s-a intamplat niciodata s-o dezamagesc, si nici nu vreau pentru ca isi pierde increderea…iar in momentul in care nu te mai crede…esti pierdut sau mai bine spus, ai pierdut-o si te-a pierdut, tot aia este! E o arta sa stii cum sa te porti cu copiii in ziua de astazi… mda !

Cred ca vacanta noastra de vara va fi undeva prin septembrie, indiferent daca vom mai ramane sau nu in Campina, adica daca vom pleca pe un alt contract sau nu.Nu ne va afecta nimeni si nimic dreptul nostru la odihna…ca doar ne respectam! Sper ca toate sa ne mearga conform planurilor si sa nu ne mai intoarcem in Bucuresti, deci apartamentul de acolo sa fie doar de vizite scurte.Tindem sa ne stabilm definitiv in nord-vestul tarii, unde-i zona care ne place noua si unde ne-am putea creste copilul sau copiii linistiti, pentru ca, capitala deja ma ingrozeste din toate punctele de vedere.

Deja m-am afundat prea adanc in cutia noastra cu planuri…trebuie sa inchei pagina.

Eu

Un comentariu:

Ana spunea...

Va rog din suflet sa ne ajutati! Cum si cat puteti! Trimiteti mesajul mai departe! Va multumesc!

http://ioanaspahiu.blogspot.com/2010/01/analize-medicale.html

Orice ajutor material din partea dumneavoastră poate aduce speranţă şi încredere acestui copil şi familiei sale greu încercate.

Donaţiile pot fi făcute pe numele:

Spahiu Laura

Cod IBAN EUR: RO21RNCB05000834973 60002

Cod IBAN RON: RO48RNCB05000834973 60001

Banca Comercială Română – sucursala Sebastian

http://jurnalulanei.blogspot.com/2010/01/despre-ioana.html

MULTUMESC