13 ianuarie 2010

Salata de avocado

O salata care imi place mult si pe care o mananc de obicei seara...E usor picanta si racoritoare datorita unui ingredient folosit la prepararea ei, si anume iaurtul!

IMG_0999

Ingrediente folosite:

1 fruct avocado bine copt;

3-4 catei usturoi taiati marunt; cubulete de castravete fara coaja;

suc de lime, 1/4 din fruct- antioxidare; 1/2 iaurt mic, cateva frunze de menta tocate;

un praf de sare marina si un praf piper (optional)

Se amesteca usor toate ingredientele si se umple fructul scobit, apoi se decoreaza cu menta tocata. Are un gust foarte interesant daca se consuma impreuna cu aceasta, un fel de ayran (iaurt turcesc).

IMG_1001

IMG_1007

IMG_1009

IMG_1011

IMG_1028

Delicios!

IMG_1018

Mod de servire: cu felii de paine prajita!

8 comentarii:

maya spunea...

Îmi place mult avocado si îmi place reteta ta!
Merci :)

Catalina spunea...

:)
Ma bucur ca-ti plac ambele... pentru putin Maya!

maya spunea...

O s-o fac zilele astea!Mai fac Guacamole cu mult Jalapeno,ca-mi place iute.Varianta asta poate o sa i-o placa si Denisei(fiica-mea)mai mult,ca ea adora tot ce este cu castravete si iaurt :)

Catalina spunea...

No, ma bucur...hai fa-o cand poti tu, ca apoi am s-o fac si eu! :))
Astept postarea, ca m-ai facut curioasa.

Ina spunea...

sigur e buna buna!

Catalina spunea...

:) Da Inuta, sigur!

dana spunea...

imi place tare combinatia! de obicei nu pun usturoi, dar o sa incerc data viitoare, sa vedem cum reactioneaza sefa :)

Catalina spunea...

Mersi Dana, e buna...serios!